ID : 39153116
فرماندار بهاباد :

توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند بهابادی


فرماندار بهاباد گفت: یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بهاباد بمناسبت ایام عید عید نوروز توزیع شد.

به گزارش یزدرسا، محمد مهدی خانی زاده با بیان اینکه به مناسبت ایام عید نوروز با مشارکت کمیته امداد شهرستان و همکاری بنیاد علوی  حدود یک هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند وتحت پوشش کمیته امداد تهیه وتوزیع شده اظهار داشت: ارزش هرکدام از این بسته ها 500هزارتومان وشامل برنج، روغن، قند، چای وشیرینی و حبوبات می باشد.

وی ادامه داد: برای تمامی 66یتیم شهرستان نیز به صورت ویژه کارت هدیه 500هزارتومانی آماده و به عنوان عیدی در اختیار آنها قرار داده شده است.

خانی زاده با اشاره به اینکه برای خانواده های ایتام شهرستان نیز بسته های معیشتی تهیه شده تصریح کرد: هر کدام از بسته های معیشتی خانواده های ایتام به ارزش 700هزارتومان می باشد که شامل  گوشت و برنج ومرغ وشیرینی و حبوبات می باشد.

فرماندار بهاباد در پایان ابراز داشت: توزیع این بسته های معیشتی در قالب طرح " نسیم مهربانی" در سطح شهرستان اجرا و امیدواریم با کمک و همراهی خیرین بتوان برای تمامی ایام سال گره گشا و کمک کننده به برطرف شدن مشکلات خانواده های نیازمند باشیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.