ID : 13003999
با تلاش کارگردان تفتی؛

تولید مستند «خدا قوت مادر» در تفت به پایان رسید


مستند «خدا قوت مادر» به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی تهیه کنندگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت ساخته شده است.

به گزارش یزد رسا، مستند « خدا قوت مادر » به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی تهیه کنندگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت ساخته شده است.

محمد رسول شجاعی تفتی درباره این مستند به خبرنگار ما گفت : خانم فرخنده مرادی که در روستای نجف آباد بخ زندگی می کند در جوانی شوهر خود را بر اثر تصادف از دست داده و با چهار فرزندش زندگی می کند . خانم مرادی با پشتکار و تلاش از طریق کشاورزی و دامداری و قالی بافی اقتصاد خانواده خود را مدیریت نموده و فرزندان شایسته ای را تحویل جامعه داده است بنحوی که به عنوان بانوی نمونه شهرستان معرفی شده است .

 

 

از دیگر عوامل این فیلم می توان تصویر بردار و نویسنده و کارگردان : محمد رسول شجاعی تفتی، مدیر تولید : سید خلیل عرب زاده، تحقیق و پژوهش : فرشته صدیقی، نویسنده و خواننده متن : فاطمه بحرانی، مدیر تدارکات : محمد رضا فلاح نام برد.

 

لازم به ذکر است از افتخارات اخیر محمد رسول شجاعی تفتی کارگران این فیلم می توان به برگزیده شدن این هنرمند فعال استان در جشن اردیبهشت تئاتر ایران یزد که در تاریخ 20 اردیبهشت ماه که در هتل سنتی مشیرالممالک که با حضور مسئولین استان و هنرمندان تئاتر استان برگزار شده بود ذکر کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.