ID : 12452078
کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران ماندنی شد

تیر خلاص به مخالفان کی‌روش +متن تفاهمنامه


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بعد از نشست امروز در فدراسیون فوتبال برای ماندن در تیم کشورمان به توافق رسید تا به کار خود ادامه دهد. این توافق در شرایطی انجام شد که احتمال جدایی وی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی یزد رسا، نشست کارلوس کی‌روش با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و رضا حسنی خو، نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در مذاکره با کی‌روش به ماندن سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران منجر شد.

مهرنوشت:این نشست ظهر امروز شنبه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی و نماینده وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظری که در این مورد انجام شد، کی روش در تیم ملی فوتبال ایران ماند تا این تیم را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده کند.

 

 

تفاهمنامه سه جانبه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کی‌روش + متن
بین وزارت ورزش و جوانان، کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در جلسه امروز علی کفاشیان، کارلوس کی‌روش و رضا حسنی‌خو توافق شد حمایت کامل از سرمربی تیم ملی صورت بگیرد تا تیم ملی بتواند شرایط خوبی برای راهیابی به جام جهانی 2018 داشته باشد.
در پایان این جلسه تفاهمنامه‌ای امضا شد که به شرح زیر است:
1- مقرر شد سرمربی تیم ملی طبق توافقی فی‌مابین به وظایف خود عمل کند.
2- برنامه‌های تیم ملی باید با شرایط و امکانات موجود برگزار و به سازمان‌های مربوطه ارائه شود.
3- فدراسیون فوتبال موظف است نسبت به شرایط موجود امکانات و ملزومات لازم را برای تیم ملی فراهم کند.
همچنین با توجه به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همه موظف به حمایت از سرمربی تیم ملی هستند و بخش مدیریت فدراسیون فوتبال باید به صورت کامل این موضوع را مدیریت کند.

 

کفاشیان: کادر فنی تیم ملی تغییر می کند/حسنی خو: کی روش می ماند هرکس ناراضی است برود
"سرمربی تیم فوتبال کشورمان در ادامه قراردادش به همکاری خود در تیم ملی ادامه خواهد داد"این موضوع پس از جلسه امروز از سوی رییس فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش و جوانان عنوان شد.
 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران بعد از جلسه کارلوس کی روش و کفاشیان در فدراسیون فوتبال قرار بر این شد که کی روش به همکاری با فوتبال کشور ما ادامه می‌دهد و در کنار تیم ملی باقی بماند.

 
کفاشیان: به زودی تغییرات را در کادر فنی تیم ملی خواهید دید/ ازبک‌ها باید تابع ما باشند نه ما تابع آن‌ها
 
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صدد هستیم تا درباره انتخاب دستیار سرمربی و سرپرست تیم ملی به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.
 
علی کفاشیان بعد از جلسه امروز اظهار داشت: باید بگویم مشکلاتی وجود داشت که در هر حال حاضر برطرف شد و قرار است کی روش به کار خود در تیم ملی ادامه دهد.
 
وزارت ورزش برخی مشکلات را حل کرد
 
وی بیان کرد: پس از مذاکرات اخیری که داشتیم از کی روش و حسنی خو دعوت کردیم که به جلسه بیاید و مشکلات را حل نماییم از طرفی دیگر مسائلی را که برای حمایت کی روش مطرح بود از جانب نماینده وزارت ورزش و جوانان برطرف شد و در حال حاضر خیال ما نیز آسوده است.
 
مشکل ممنوع الخرجی کی روش حل می شود
 
وی درباره ممنوع الخروجی کی روش عنوان کرد: با مقامات دارایی صحبت‌های لازم صورت گرفته و در تلاش هستیم تا مشکل ممنوع الخروجی کی روش برطرف گردد و مطمئنا مشکل سرمربی تیم ملی حل شدنی است، قرار شد کی روش با هیأت رئیسه در آینده نشستی داشته باشد و کی روش برنامه چهار ساله خود را ارائه خواهد داد و به طور حتم هیچ مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد.
 
ازبکستان باید تابع ما باشد 
 
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بازی های دوستانه اظهار داشت: تیم فوتبال ازبکستان پیشنهادی به ما ارائه داده که ما آن را قبول نکردیم و آن‌ها باید شرایط ما را قبول کنند و ضمن اینکه اردوهای تیم ملی خرداد ماه آغاز می‌شود، دستیار کی روش و سرپرست تیم ملی نیز مشخص خواهد شد.
 
حسنی خو: هرکسی نمی‌تواند با کی روش کار کند از فدراسیون برود
 
مدیر کل حراست وزارت ورزش گفت: تصمیم گرفته شده که با کی روش ادامه همکاری داشته باشیم اما اگر کسی تمایل به این کار ندارد می‌تواند از فدراسیون فوتبال برود.
 
کی روش در تیم ملی می ماند
 
 رضا حسنی خو نماینده وزارت ورزش و جوانان پس از جلسه در خصوص بحث‌های مطرح شده  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور کفاشیان و کی روش توانستیم به تفاهم نامه ای دست پیدا کنیم و در این تفاهم نامه قرار بر این شد که کی روش کارش را در تیم ملی دنبال کند و همه تلاش برای موفقیت تیم ملی در نظر بگیرد.
 
آنهایی که با کی روش مخالفند بروند
 
وی بیان کرد: تصمیم گرفته شد با کی روش کار  شود و اگر کسی تمایل به این کار ندارد می‌تواند از فدراسیون فوتبال برود، موفقیت تیم ملی یک مسابقه برد- برد است به طور حتم اگر کی روش موفق شود به فوتبال ما کمک کرده و در غیر این صورت فوتبال لطمه می‌بیند..
 
نام مخالفان کی روش را نمی برم
 
وی درباره اینکه آیا منظورش از کسی که نمی‌خواهد در فدراسیون بماند اسدی است یا خیر، بیان کرد: من خواهش می‌کنم از کسی اسم نبرید و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تیم ملی نتیجه بگیرد و به طور حتم فدراسیون نمی‌تواند در درون خود با کی روش مخالفت کند و مطمئن هستم با مدیریت و درایت کفاشیان این مشکلات حل خواهد شد ضمن اینکه کی روش برنامه‌های خود را برای صعود به مراحل بالاتر ارائه داده و ما نیز در تلاش هستیم تا برنامه‌های سرمربی را برای صعود به مراحل بعد انجام دهیم و شرایطی را فراهم نماییم تا تیم ملی موفق شود.
 
تمام ارگانهای فدراسیون باید هم صدا با برنامه های تیم ملی باشند
 
حسنی خو افزود: مواردی در جلسه امروز مطرح و قرار بر این شد در برخی از مسائل به تفاهمات لازم دست پیدا کنیم، یکی از بندهای مطرح شده در این خصوص بود که برنامه‌ها و شرایط و محورهای تیم ملی محقق گردد و از طرفی دیگر فدراسیون موظف است شرایط تیم ملی را جزء اولویت اول فدراسیون قرار دهد، همچنین فدراسیون موظف خواهد بود در  قبال تیم ملی کلیه ارکان آن یک صدا باشد و شرایطی را برای حل مشکلات و موفقیت تیم ملی در نظر بگیرد.
 
 

 

کی‌روش: الان زمان متعهد شدن و عملی کردن قولهاست/باید دست به دست هم بدهیم تا به تیم ملی کمک شود/ سکوت در قبال ممنوع الخروجی!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که کفاشیان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه امیدوارانه‌ای به آینده داریم.
 

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشیان و رضا حسنی‌خو و امضا تفاهم‌نامه برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی را پشت سرگذاشتیم. همانطور که کفاشیان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه امیدوارانه‌ای به آینده داریم.

کی‌روش ادامه داد: شکی نیست که ورود حسنی‌خو نگاه مثبت و خوشبینانه‌ای را وارد جلسه‌های ما کرد. یکبار دیگر هم باید تکرار کنیم که مهم‌ترین مساله‌ای که برای موفقیت و صعود تیم ملی به جام جهانی مهم است این است که امکانات مهیا باشد. همانطور که گفتم مهم ترین مساله این است که همگی باهم دست به دست هم بدهیم و بهترین راه‌حل‌ها را برای موفقیت و کمک به تیم ملی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: صعود تیم ملی به جام جهانی اولویت مهم و اولین هدف من در تیم ملی است و مطمئنم که خواسته هواداران و مسئولان هم همین است که تیم ملی به جام جهانی صعود کند ولی مهم‌ترین مساله این است که تنها با حمایت‌های خوب و بزرگ می‌توانیم به این مساله دست پیدا کنیم. مبنای موفقیت‌های بزرگ حمایت‌های بزرگ و خوب است.

کی‌روش افزود: الان زمان متعهد شدن است و اینکه قول‌ها عملی شود و بنا بر قول‌ها نمی‌توانیم موفق شویم و باید تعهد ایجاد شود تنها راه موفقیت ما این است که با تعهد بتوانیم راه موفقیت را پیدا کنیم. در حال حاضر همانطور که گفتم خوش‌ببین هستیم ولی زمان قول دادن ها تمام شده و زمان تعهد و پیدا کرده راهکارهای مناسب است. ان‌شالله بتوانیم متحد و دست به دست هم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی در مورد مشکل ممنوع الخروجی خود گفت: سوال دیگری را جواب نمی‌دهد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.