ID : 9704271
نقوی حسینی:

تیم مذاکره کننده در خط مقدم جبهه در حال جنگ است


سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس افزود: همه ملت ایران تمایل دارند تیم مذاکره کننده به یک توافق عزتمند، مبتنی بر حفظ منافع ملی کشور و خطوط قرمز هسته‌ای دست پیدا کند.

به گزارش یزدرسا  به نقل از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به دور نهایی مذاکرات ایران و 1+5 در وین گفت: مقام معظم رهبری به این نکته اشاره داشته اند که دیپلماسی یک جنگ تمام عیار است و بنابراین تیم مذاکره کننده کشور در خط مقدم جبهه در حال جنگ است؛ لذا تمام نهادها و جریانات باید از نیروهای خط مقدم جبهه تا حد توان حمایت کنند.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای خط مقدمجبهه نیز باید هدف را دنبال و در چارچوب و خطوط قرمز نظام حرکت کنند که البته تاکنون نیز اینگونه بوده است و ما نیز باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم تا بتواند منافع ملی کشور را در عرصه بین المللی تضمین کند.


وی درباره انتقادهای کارشناسانه بین المللی برخی گروهها و اشخاص در داخل کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه مذاکره کنندگان در توافقات ممکن است برخی نقاط ضعف هم داشته باشند، اتفاقا انتقادات داخلی به آنها کمک می کند تا بتوانند نقاط ضعف خود را مرتفع سازند؛ زیرا قصد ما براین است که نتیجه حاصله از مذاکرات مورد اجماع تمام کشور باشد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه انتقادات خصومتی نیست و برای اصلاح کار است، ‌ادامه داد: همه ملت ایران تمایل دارند تیم مذاکره کننده به یک توافق عزتمند، مبتنی بر حفظ منافع ملی کشور و خطوط قرمز هسته ای دست پیدا کنند.


آخرین دور از مذاکرات ایران و 1+5 تا موعد مقررشده 24نوامبر(3آذر) از دیروز در وین آغاز شده است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.