ID : 8192127
مدیر کل سیاسی استانداری یزد:

ثبات ایران در منطقه حاصل تجارب دفاع مقدس است/ضرورت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت در عرصه کنونی


مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری یزد با تاکید بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت در عرصه کنونی گفت: ثبات ایران در منطقه حاصل تجارب هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش یزد رسا؛ مدیر کل سیاسی استانداری یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : دفاع مقدس یکی از دوران  ویژه و برجسته ای در نظام و انقلاب اسلامی  است .

سعید عبداللهی با بیان اینکه در طول 36 سال گذشته هجمه ها و برنامه های متعددی از جانب استکبار برای سقوط این نظام بکار گرفته  شده است بیان کرد: دشمنان نه تنها با  کودتا و راه اندازی جنگ تحمیلی، انواع  مکرها و حیله ها برای نابودی این نظام  بهره نبرد بلکه به لطف خدا و همت مردم  متحمل شکست و بیشترین آسیب را دید .

مدیر کل سیاسی استانداری یزد  با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس هفته یادآوری این ایثارگری ها، جانفشانی ها استخاطر نشان کرد: رهبری پیامبر گونه امام «ره» و همت مردم باعث پیروزی در جنگ  هشت ساله بود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اوضاع نابسامان جهان به ویژه منطقه افزود: هیچ کشوری در منطقه آرامش و ثبات ندارد و امروز ایران اسلامی به علت برخورداری از انسجام ملی حاصل از تجارب دفاع مقدس از ثبات و آرامش کامل در منطقه برخوردار است.

وی افزود: باید دانش آموزان با فرهنگ شهادت  آشنا کنیم و با معرفی شهدا ورشادت های این عزیزان فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج دهیم

مدیر کل سیاسی امنیتی استان یزد در پایان سرکشی از خانواده شهدا بخصوص والدین این عزیزان را بسیار مهم بر شمرد.

منبع: طنین خاتم






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.