ID : 7057261
فرماندار اشکذر در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر:

جابه جایی مدیرانی که برای شهرستان برنامه ندارند/ در برنامه ریزی ها مناطق محروم را فراموش نکنید


فرماندار اشکذر با اشاره به رعایت برنامه ریزی صحیح و جامع ادارت در برنامه های خود خاطر نشان کرد: دستگاه های شهرستان در برنامه ریزی های خود مناطق محروم را فراموش نکنند.
به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسليت به مناسبت درگذشت عالم رباني حاج آقا سيد جواد حيدري اظهار داشت: حضور انبوهی از جمعیت روزه دار مردم دارالعباده در مراسم تشییع جنازه ایشان، نشان از ارادت ویژه مردم به این عالم بزرگوار را دارد.

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به تحقق اعتبارات سال جاری و همچنین لزوم پیگیری مسئولین دستگاه های شهرستان به منظور جذب بودجه دستگاه های خود، افزود: لازم است تا مسئولین دستگاه های اداری با توجه به برنامه ریزی های قبلی انجام شده، در جذب و به کار گیری بودجه های تخصیص یافته کوشا باشند.

وی با ابراز گله مندي از عدم برنامه ريزي برخی مديران شهرستان برای برنامه های سال جاری تصريح كرد: بعضی از ادارت شهرستان در تعریف برنامه ها و رویه های کاری خود در سال جاری کوتاهی کرده و برنامه ای را ارائه نداده اند.

وی خاطر نشان کرد: از این اتفاق دو برداشت می توان کرد که یا برنامه ای از سوی سازمان استانی جهت انجام، ابلاغ نشده و یا این دستگاه ها برنامه ای برای اجرا نداشته و کم کاری می کنند.

شاه حسنی ضمن گله مندی مجدد از مدیران این دستگاه ها که نامی از آن ها به میان نیامد، از جابه جایی محل خدمت انان در صورت ادامه این رویه صحبت کرد.

فرماندار اشکذر با اشاره به رعایت برنامه ریزی صحیح و جامع  ادارت در برنامه های خود خاطر نشان کرد: دستگاه های شهرستان در برنامه ریزی های خود مناطق محروم را فراموش نکنند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.