ID : 6433268
جوکار در جمع جانبازان بالای 70درصد استان یزد:

جانبازان امروز ویترین زنده دفاع مقدس هستند/ایستادگی جانبازان،منشأ ترس آمریکا از رو کردن گزینه های روی میز


نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: امروز شما جانبازان با عمل خود ثابت کردید در مسیر انقلاب و در مسیر ولایت با بصیرت هرچه تمام تر از این کشور پاسداری می کنید.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، نماینده مردم یزد و اشکذر صبح امروز در دیدار با جانبازان بالای 70 درصد استان یزد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی هر چیز نام و جایگاه خودش را به برکت صبر و مقاومت جانبازان و شهدا پیدا کرده است اظهار داشت: در حقیقت ماه تابان این انقلاب جانبازان هستند چراکه امروز هرچه تحت عنوان ایثار و فداکاری می شناسیم در درجات جانبازی متبلور شده و هرچه این درجه بالاتر برود ارزش و معنویت ان نیز افزون خواهد شد.

محمد صالح جوکار افزود: امروز وقتی تصور می کنم که اگر یک ساعت جای جانبازان باشم آیا می توانم در مسیر حق ماندگار باشم؟ که تردید دارم و از این روز در مقابل شما جانبازان عزیز تعظیم و تکریم می کنم.

جوکار با بیان اینکه جانبازان تابلو و ویترین زنده دفاع مقدس هستند تصریح کرد: امروز مردم با حضور بر سر مزار شهدا آرامش و روحیه می گیرند و مطمئناً حضور شما جنبازان در عرصه جهان پویا و زنده بسی ارزشمند است.

رئیس مجمع نمایندگان یزد با اشاره به اینکه هرانچه داریم در سایه ایستادگی و مقاومت است اذعان داشت: این ایستادگی را مدیون خون شهدا و شما جانبازان هستیم که اگر نبودید سرنوشت کشور ماهم مانند دیگر کشورها بود.

وی با اشاره به تحول اخیر کشور سوریه اظهار داشت: اگر در سوریه ای که مظهر پشتیبانی مقاومت بود شاهد انتخاباتی هستیم که 3 نامزد آن پشتیبان مقاومت هستند به برکت صبرو ایستادگی دلیرمردانی چون شما جانبازان است.

جوکار گفت: پوز آمریکا در سوریه به خاک مالیده شد و این عزت در سایه خودباوریو توکل برخدا به وجود آمد.

وی با اشاره به رشادت های حضرت قمربنی هاشم(ع) بیان کرد: حضرت اباالفضل(ع) در سخت ترین شرایط رسالت خود را تغییر نداد و سعی کرد تا آب ار به خیمه گاه برساند و امروز شما با عمل خود ثابت کردید در مسیر انقلاب و در مسیر ولایت با بصیرت هرچه تمام تر از این کشور پاسداری می کنید.
نماینده مردم یزد و اشکذر ادامه داد: اگر امروز آمریکا ادعای گزینه های روی میز می کند و جرأت نشان دادن هیچکدام از آن ها را ندارد به خاطر این است که می داند ملت ایران دارای فرهنگ شهادت و ایثار هستند به طوری که جانبازان 70 درصدی دفاع مقدس نیز هنوز اعلام می منند ما آماده ایم تا در مقابل سلطه گری و سلطه جویی دشمنان بایستیم.

محمد صالح جوکار در پایان با بیان اینکه شرایط امروز با شرایط 2 دهه قبل سخت تر است تصریح کرد: خدا می داند این رژیم حرام زاده صهیونیستی و آمریکا سعی و تلاش دارند تا جهان اسلام را متلاشی کنند و تمام این راهبردها از گور آمریکا بلند می شود اما در سایه صبر و مقاومت و بصیرت مردم و شما جانبازان هرگز راه به جایی نخواهند برد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.