ID : 859902
پدر شهید مصطفی احمدی روشن:

جبهه ای که امروز فرزندان ما در فتح آن مصرند جبهه علم و فناوری است


پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه به لطف خداوند و همت جوانان فرهیخته، ما در همه عرصه ها بعد از انقلاب از همه مشکلات عبور دادیم تصریح کرد: آخرین جبهه ای که فرزندان ما امروز در فتح آن مصرانه و مجاهدانه می کوشند جبهه علم و فناوری است.

به گزارش یزد رسا، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای کشورمان بعد از خطبه های نماز جمعه میبد در مسجد جامع بفروئیه  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افکار خام استکبار نسبت به انقلاب اسلامی گفت: بعد از انقلاب اسلامی استکبار چنین وانمود می کرد که درهای علم و فرهنگ و تمدن به روی مردم ایران بسته شده است اما جوانان ما ثابت کردند که این حرف گزافه ایی بیش نیست.

 احمدی روشن با بیان اینکه به لطف خداوند و همت جوانان فرهیخته، ما در همه عرصه ها بعد از انقلاب چه در 8 سال جنگ تحمیلی، چه در دوران سازندگی، کشور و نظام را از همه مشکلات عبور دادیم تصریح کرد: آخرین جبهه ای که فرزندان ما امروز در فتح آن مصرانه و مجاهدانه می کوشند جبهه علم و فناوری است و به لطف خدا از این امر هم کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: هرچند دشمنان و عیادی استکبار در این راه تعدادی از دانشمندان ما را به شهادت رسانده اند، اما ملت بزرگ و بسیاری از جوانان ما  با تغییر رشته دانشگاهی خود به رشته فیزیک هسته ای و امضای طومارهای بزرگ اعلام کرده اندکه راه شهدا را ادامه خواهند داد.

رحیم احمدی روشن با اشاره به مسئله شهید و شهادت گفت: دشمنان ما مسئله شهادت را درک نمی کنند و نمی دانند که شهدای ما بعد از شهادت زندگی تازه ای را شروع می کنند و خداوند خون تازه ای را به رگ های جوانان ما می دمد و هزاران شهید و شاهد از هر قطره خون شهیدی که زمین می ریزد پدید می آید.

وی با اشاره به جریان جنبش وال استریت در کشورهای غربی گفت: امروز ملت های اروپایی با برداشتن عکس های شهدای دانشمندان هسته ای ما در مقابل دولت مردان خود دست به تظاهرات و راهپیمای می زنند و این خود الگوبرداری ملت های آزاده جهان از راه شهدا و انقلاب اسلامی را نشان می دهد .

رحیم احمدی روشن در ادامه  تصریح کرد: با مجاهدتی که جوانان ما در مسئله هسته ای نشان داده اند در چند دهه آینده ، ایران اسلامی حتی نیازی به یک قطعه سخت افزاری پیچ و مهره هسته ای هم نخواهد داشت .

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مجاهدت مقام معظم رهبری و قشر فرهیخته و دانشمند مان، به مرحله ای رسیدیم که دنیا از ما الگوبرداری می کند و خاری به چشم دشمنان و روشنی بخش چشم دوستانمان هستیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.