ID : 991519
طی پیام هایی جداگانه به جشنواره رضوی؛

جوکار:فیلم رضوی نقش آفرین فرهنگ اسلامی در جوانان/ فلاح زاده:فیلم رضوی فرصت ترویج فرهنگ رضوی


استاندار یزد و رییس مجمع نمایندگان استان هر یک با صدور پیام های جداگانه ای به هشتمین جشنواره فیلم رضوی را فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و نقش آفرینی فرهنگ اسلامی و سوق دادن جوانان به این سمت دانستند.

به گزارش یزد رسا، استاندار یزد و رییس مجمع نمایندگان استان هر یک با صدور پیام های جداگانه ای  که به دفتر خبری یزد رسا نیز ارسال شده است به هشتمین جشنواره فیلم رضوی را فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و نقش آفرینی فرهنگ اسلامی و سوق دادن جوانان به این سمت دانستند.

فلاح زاده: فیلم رضوی فرصت ترویج فرهنگ رضوی

استاندار یزد در پیام خود، پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران ، سرآغاز تحول بزرگي در عرصه فیلم وسینما دانسته تا از اين رهگذر معنويت و فضيلتهاي اخلاقي به اين عرصه راه يابد و هنر اسلامي، گستره افزونتري را به خود بگيرد.

فلاح زاده افزوده است: ثمره اين تحول عظيم خلق آثاري فاخر و ارزشمند به ويژه با مضامين آييني، زندگي حضرات انبيا و ائمه اطهار(ع) ، تاريخ و تمدن ، دفاع مقدس و ... بود كه روح لطيف مردم اين مرز و بوم را سرشار از عطر ايمان و معنويت ساخت. خوشبختانه طي سالهاي اخير، اين تحول، شتاب افزونتري به خود گرفته و اقدامات مباركي در اين زمينه رقم خورده است كه يكي از آنها برگزاري جشنواره فيلم رضوي است كه شمه اي از ارادت خالصانه هنرمندان متعهد و ولايي ايران اسلامي به محضر مقدس ثامن الحجج حضرت علي بن موسي الرضا (ع) را به نمايش مي گذارد.

استاندار یزد تأکید کرده است: بي ترديد اين حركت عظيم ، فرصتي است مغتنم تا متوليان فرهنگ ، زمينه ساز ترويج فرهنگ غني رضوي در جامعه باشند.

جوکار: فیلم رضوی نقش آفرین فرهنگ اسلامی در جوانان

رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم یزد و صدوق نیز در پیام جداگانه ای به این جشنواره اظهار داشته است: اقدامات فرهنگی در این چند سال گذشته نشان از ترغیب دست اندرکاران پر تلاش و متعهدی است که دغدغه نشو و نمو مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در ذهن دارند که یکی از این برنامه ها، برگزاری جشنواره هایی است که با فرهنگ دینی و سیره معصومین (ع) پیوند خورده است.

دکتر جوکار در بخش دیگری از پیام خود آورده است: جشنواره فیلم کوتاه رضوی در استان یزد، فرصت بسیار مناسبی است تا خلاقیت و ذوق فیلم سازان متعهد را به معرض نمایش گذارد و هنرمندان ما در رشد و پویایی و ارتقاء جایگاه فرهنگ متعال اسلامی، نقش آفرین نمایند.

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره اظهار امیدواری کرده است: مسؤولین محترم فرهنگی استان زیرساختی را ایجاد نمایند تا صاحبان اندیشه خلاق و انسان ساز میدان را برای هنرنمایی و رشد پویایی باز ببینند که این مهم با همت و تلاش و تدبیر جمعی ما دست یافتنی است.

 

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.