ID : 22197425
مربی هنری توانخواهان آرام:

حضور مردم در نمایشگاه، شادی را بر چهره معلولین نشاند


مربی هنری توانخواهان آرام گفت: هدف اصلی این بود که مردم آثار این بچه ها را ببینند و بچه ها نیز با دیدن استقبال مردم از نمایشگاه و هنر دست آنها شادی را در بین آنها بوجود بیاوریم.

به گزارش یزدرسا؛ مربی هنری توانخواهان آرام در مصاحبه با خبرنگار یزد هنر، گفت: نزدیک به سه ماه پیش یکی از دوستان با پیشنهادی که به من داد درخواست کمک به این معلولان را داشت و با صحبت هایی که با یکدیگر انجام دادیم تصمیم به برگزاری این نمایشگاه با آثار تولیدی این معلولین گرفته شد.

مهدی صفوی زاده در ادامه به تعداد آثار این نمایشگاه اشاره  کرد و افزود: در این نمایشگاه تعداد40 اثر حضور دارد و زمان بازدید آن تا تاریخ 21مرداد ماه می باشد و علاقمندان می توانند برای مشاهده آثار به گالری سوره واقع در حوزه هنری یزد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در این مرکز تعداد 33 توانخواه هستند که توانستند با همکاری برخی از نقاشان یزدی این آثار را در مدت 3 ماه تولید کنند و در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان بگذارند.

این مربی هنری در ادامه به هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف اصلی این بود که مردم آثار این بچه ها را ببینند و بچه ها نیز با دیدن استقبال مردم از نمایشگاه و هنر دست آنها شادی را در بین آنها بوجود بیاوریم چون در اجتماعی که زندگی می کنیم دید خیلی خوبی به این بچه ها وجود ندارند و آنها را زیاد جدی نمی گیرند اما با این حرکت می شود امیدواری را در چهره های تک تک این بچه ها دید.

صفوی زاده خاطر نشان کرد: در دنیای مجازی حتی از شهرهای مختلف آثار این بچه ها را فضای مجازی منتشر می کنند تا دیگران با هنر این معلولین آشنا شوند و در همینجا از تمام کسانی که چه در برپایی نمایشگاه و چه در فضای مجازی ما را یاری می کنند کمال تشکر را دارم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.