ID : 22444031

حضور منافقین در اردوگاه های عراقی برای جذب اسیران از زبان نویسنده آزاده


فرمی باف نویسنده کتاب "عشق، شباب و رندی" گفت: تمام خاطرات و کارهای مفید دوران جبهه و اسارت در این کتاب به صورت مبسوط در آمده است.

سید حسین فرمی باف در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه کتابی که به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به کشورتالیف شده به عنوان "عشق، شباب و رندی" می باشد اظهار کرد: این کتاب مجموع خاطرات دوران جبهه و اسارت من می باشد که به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: تمام خاطرات و کارهای مفیدی که در آنجا صورت می گرفت در رابطه با مسائل عقیدتی، آموزشی، حضور منافقین در اردوگاه ها برای جذب اسیران، مسائل اعتقادی و خلاقیت های که به وقوع می پیوست تمام آنها در این کتاب به صورت مبسوط در آمده است.

این نویسنده آزاده گفت: از خاطرات دوستان هم در این کتاب استفاده شده و تمام نقطه نظرات که در آنجا بوده بهره برداری شده است.

وی اذعان کرد: این کتاب در هزار نسخه که کار های اولیه آن در یزد صورت گرفته و در استان قم به چاپ رسیده است.

فرمی‌باف که اکنون مسئولیت ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد را بر عهده دارد در شانزدهم آبان ماه سال شصت و یک در عملیات محرم در حالی که بیش از هفده سال از عمرش می‌گذشت در خاک عراق به اسارت درآمد و پس از تحمل هشت سال اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق در سال 1369 به آغوش میهن بازگشت.

 

انتهای پیام/ه

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.