ID : 25638664

حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد


شهردار اسبق بافق گفت: مردم در نهم دی چهره واقعی کسانی که خودشان را انقلابی معرفی کرده بودند شناختند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ شهردار اسبق بافق در خصوص حماسه نهم دی ماه۸۸ گفت: هر دسیسه ای که توسط فتنه گران برای ضربه زدن به این انقلاب طراحی شود مطمئنا خنثی خواهد شد و مشت شان به سنگ می خورد چون این مملکت صاحب دارد و عده ای به این باور نرسیدند و فریب ظاهر برخی از انسان های ظاهر ساز را می خورند وتحریک می شوند.

سید علی شریعتی ادامه داد: فتنه ای که در سال۸۸اتفاق افتاد توسط همین مردمی که امام فرمودند ولی نعمت ما هستند به موقع در میدان رزم و دفاع ایستادند ومشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند و آنجا چهره واقعی مردم انقلابی و مردانی که به ظاهر خودشان را انقلابی قلمداد می کردند برملا شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دیماه انقلاب را بیمه کرد بیان داشت: آن کوردلانی که غافل بودند که شاید مردم با اندک گرانی ومشکلاتی که طبیعت انقلاب است پشتیبان این نظام نخواهند بود و می توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند که کور خواندند و این مردم عاشورائیانی هستند که در دهم محرم سال 61ایستادند و از امام زمانشان دفاع کردند.

این فعال اجتماعی در خصوص نقش فتنه در ایجاد تحریم های جدید علیه ایران نیز گفت: اتحاد و همدلی ضرورت انقلاب است  ولی متاسفانه عده ای در داخل کشور با تحریک رسانه های خارجی و ارتباطاتی که ثابت شد عوامل و سردمداران فتنه از کجا خط می گیرند باعث ایجاد رخنه ای شد که به زعم خودشان بتوانند این انقلاب با این وحدت را شکست بدهند وکشورهایی هم که چشم طمع به ایران داشتند و ماهیت این انقلاب ونظام را درک نکرده بودند شکست خوردند و نقشه های انگیلس و امریکا نقش برآب شد.

سید علی محمد شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا در آینده فتنه دیگری اتفاق خواهد افتاد یانه گفت: کسانی که با اسلام ومبانی آن مخالفند هروز دنبال فتنه وفتنه گری هستند و پس از پیروزی انقلاب حوادثی اتفاق افتاد که مردم هم دفاع کردند و از این نکته می توان فهمید که مردم همیشه مدافع این انقلاب هستند.

شریعتی در پایان گفت: نمی توان گفت که فتنه ای در راه نیست چون دشمن ما وجود دارد این انقلاب هم وجود دارد با همان ویژگی ها واهداف عالیه خود که روز به روز در حال پیشرفت است و هیچ ذره ای انعطاف پذیری در برابرکفر جهانی ندارد.

انتهای پیام/ع.ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.