ID : 34238535

حمایت ازکالای ایرانی یعنی حمایت از کارگرانی که چرخ های اقتصاد را در دست دارند


رئيس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مهريز گفت: یکی از مولفه های اصلی حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگرانی است که چرخ های توسعه اقتصادی را در دست دارند و باید تک تک ما به این باور برسیم که استفاده از کالای ایرانی روح امید را در جامعه کارگری ارتقا خواهد داد.

به گزارش یزدرسا؛ اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر با حضور اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع، جمعي ازكارفرمايان، حوزه مقاومت بسيج كارگري، رابطين فرهنگي ونمايندگان كارگري وكارفرمايي درمحل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهريز تشکیل شد.

عباسعلی دهقاني زاده ضمن گرامیداشت هفته كارگر گفت: یکی از مولفه های اصلی حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگرانی است که چرخ های توسعه اقتصادی را در دست دارند و باید تک تک ما به این باور برسیم که استفاده از کالای ایرانی روح امید را در جامعه کارگری ارتقا خواهد داد.

رييس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مهريز افزود: جامعه ای که سرشار از امید باشد در همه عرصه ها رشد خواهد کرد و قطعاً زمینه های ارتقا کالای ایرانی را هم فراهم می آورد و نتیجه آن بهبود وضعیت معیشتی می شود.

در ادامه وی خاطر نشان كرد: قطعاً جمع حاضر، تجلیل از عزیزان کارگر را معطوف به روز کارگر و هفته کارگر نمیدانند و به پشتوانه فرمان مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی را برای خود تکلیف دانسته و با عمل به آن تجلیل از کارگران که مدافعین خط تولید هستند را سرلوحه اقدامات خود در سال ۹۷ قرار خواهند داد.

دهقانی زاده گفت: در هفته کارگر، ضمن اجرای برنامه های ابلاغی و تدوین شده، با همکاری اعضا جلسه و شرکای اجتماعی، کمیته كارگري را در شهرستان باساز و کاری مناسب تشکیل می دهیم تا هفته کارگر امسال به نحو احسن برگزار شود.

در ادامه سيد جابر حسيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج كارگري مهريز گفت: با تلاش اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت متبوع، جمعي از كارفرمايان،حوزه مقاومت بسيج كارگري، رابطين فرهنگي و نمايندگان كارگري و كارفرمايي و با توجه به نوع برنامه ها حركت خوبی نسبت به سنوات گذشته خواهيم داشت و امیدوارم این مهم ارتقاء اجتماعي را برای کارگران فراهم کند

گفتنی است: هر کدام از اعضای جلسه ضمن بیان دیدگاه ها و برنامه های خود خواستار هر چه باشکوه تر انجام شدن برنامه های مصوب كميته مانند سنوات گذشته شدند و آمادگی خود را برای اجرای برنامه ها با اين كميته اعلام کردند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.