ID : 866666
به مردم خدمت می کنم اما نه در شورای شهر!

حمید استیلی کاندیداتوری اش در انتخابات را تکذیب کرد


به گزارش یزد رسا به نقل از رادنیوز، امسال علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه ای سیاسی یاد کرده، انتخابات شورای شهر تهران نیز برگزار خواهد شد و این روزها شایعه کاندیداتوری چهره های سرشناس ورزش و سینما در انتخابات شورای شهر پایتخت در محافل عمومی شنیده می شود و علاوه بر رسول خادم، علیرضا دبیر و هادی ساعی، نام هایی نظیر علی دایی، آرش میراسماعیلی، حمید استیلی، هدیه تهرانی، افشین پیروانی و ... به عنوان کاندیداهای احتمالی ثبت نام در انتخابات شورای شهر مطرح است. وقتی صبح امروز آرش میراسماعیلی در واکنش به این شایعات، به طور رسمی اعلام کرد در انتخابات شورای شهر تهران شرکت می کند، بلافاصله شایعه نام نویسی حمید استیلی قوت گرفت اما زننده گل قرن در گفت و گوی اختصاصی با رادنیوز، این شایعه را تکذیب کرد. استیلی به رادنیوز گفت: خدمت به مردم افتخار است و دوست دارم خداوند به من توفیق خدمت بدهد تا علاوه بر میادین ورزشی در فعالیت های اجتماعی نیز در خدمت مردم باشم اما هیچ برنامه ای برای نام نویسی در انتخابات شورای شهر تهران ندارم. استیلی افزود: طی روزهای گذشته نام بنده و دوستان ورزشکار دیگری به عنوان گزینه های احتمالی کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر پایتخت مطرح شده که در مورد خودم مطمئن هستم چنین قصد و برنامه ای ندارم و در مورد اکثر دوستان ورزشی هم تصور می کنم در حد گمانه زنی باشد اما اگر اهالی ورزش در این انتخابات نامزد شوند، در صورتی که احساس کنم حضورشان به نفع مردم است، حتما از آنها حمایت خواهم کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از رادنیوز، امسال علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه ای سیاسی یاد کرده، انتخابات شورای شهر تهران نیز برگزار خواهد شد و این روزها شایعه کاندیداتوری چهره های سرشناس ورزش و سینما در انتخابات شورای شهر پایتخت در محافل عمومی شنیده می شود و علاوه بر رسول خادم، علیرضا دبیر و هادی ساعی، نام هایی نظیر علی دایی، آرش میراسماعیلی، حمید استیلی، هدیه تهرانی، افشین پیروانی و ... به عنوان کاندیداهای احتمالی ثبت نام در انتخابات شورای شهر مطرح است.
وقتی صبح امروز آرش میراسماعیلی در واکنش به این شایعات، به طور رسمی اعلام کرد در انتخابات شورای شهر تهران شرکت می کند، بلافاصله شایعه نام نویسی حمید استیلی قوت گرفت اما زننده گل قرن در گفت و گوی اختصاصی با رادنیوز، این شایعه را تکذیب کرد.
استیلی به رادنیوز گفت: خدمت به مردم افتخار است و دوست دارم خداوند به من توفیق خدمت بدهد تا علاوه بر میادین ورزشی در فعالیت های اجتماعی نیز در خدمت مردم باشم اما هیچ برنامه ای برای نام نویسی در انتخابات شورای شهر تهران ندارم.
استیلی افزود: طی روزهای گذشته نام بنده و دوستان ورزشکار دیگری به عنوان گزینه های احتمالی کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر پایتخت مطرح شده که در مورد خودم مطمئن هستم چنین قصد و برنامه ای ندارم و در مورد اکثر دوستان ورزشی هم تصور می کنم در حد گمانه زنی باشد اما اگر اهالی ورزش در این انتخابات نامزد شوند، در صورتی که احساس کنم حضورشان به نفع مردم است، حتما از آنها حمایت خواهم کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.