ID : 30873588
پروژه ای که فقط کلنگ خورد!

خاتم با جمعیت 40هزار نفر هنوز بیمارستان مجهز پاسخگوی نیاز مردم ندارد


فرماندار خاتم گفت: ساخت و تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی برطرف کننده دغدغه جدی مردم منطقه است و باید این طرح هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ پروژه ساخت بیمارستان ۹۶تختخوابی خاتم یکی از مصوبات دولت دهم و در سفر محمود احمدی نژاد به این شهرستان مطرح و در آن زمان اعتبارات لازم نیز برای این پروژه در نظر گرفته شد.

کلنگ ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان خاتم در سال 93 با حضور معاون سیاسی استانداری یزد به زمین زده شده است، بیمارستانی که بارها وعده افتتاح آن در سالهای اخیر توسط مسئولان به مردم داده شده است، ولی اکنون به رغم تامین زمین، هنوز عملیات ساخت آغاز نشده است.

ساخت بیمارستان 96 تختخوابی مطالبه اصلی مردم خاتم

فرجام فاضلی فرماندار خاتم درباره آخرین پیگیری ها در زمینه ساخت بیمارستان 96 تختخوابی اظهار داشت:شهرستان خاتم با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر هنوز بیمارستان مجهز که پاسخگوی نیاز مردم باشد ندارد و شهروندان برای مشکلات درمانی به شهرهای همجوار مراجعه می کنند.

فرجام فاضلی گفت: ساخت و تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی برطرف کننده دغدغه جدی مردم منطقه است و باید این طرح هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته با علوم پزشکی یزد مشکل زمین این بیمارستان رفع شده است و خیر نیز آمادگی خود را برای ساخت 30 درصد از پروژه اعلام کرده است.

فاضلی گفت: خیر محترم تاکنون به تمام تعهدات خود در زمینه بیمارستان 96 تختخوابی عمل کرده است بنابراین برای ساخت و تکمیل پروژه فقط  همکاری علوم پزشکی استان یزد را میطلبد.

آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی یزد برای ساخت بیمارستان را دارم

علی محمود نژاد خیر بیمارستان خاتم نیز مشارکت علوم پزشکی یزد را شرط اصلی ساخت پروژه عنوان و اظهار داشت:در زمینه ساخت 30 درصد پروژه که بر عهده خیر است مشکلی وجود ندارد و اگر موانع پیش رو برداشته شود در ماه های آینده ساخت بیمارستان را آغاز خواهیم کرد.

محمود نژاد گفت: زمین به مساحت 5 هکتار آماده است و تمامی مصالح مورد نیاز به غیر از میلگرد تهیه شده است فقط در زمینه وام مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه این مورد نیز حل شده است.

گفتنی است شهرستان خاتم با داشتن بیش از 40 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد که پذیرای خیل زیادی از شهرهای اطراف است و این بیمارستان جوابگوی نیازهای درمانی و بهداشتی مردم نیست بنابراین باید هر چه سریعتر نسبت به ساخت بیمارستان خیری اقدام شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.