ID : 4510346
در هجدهمین جشنواره‌ تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها؛

خبرنگار اشکذری، خبرنگار برتر کشور شد


خبرنگار اشکذری در هجدهمین جشنواره‌ تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها به عنوان خبرنگار برتر کشوری معرفی شد.

​به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، "کاظم دهقانی" خبرنگار اشکذری در هجدهمین جشنواره‌ تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها به عنوان خبرنگار برتر کشوری معرفی شد.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها از سه شنبه با حضور بیش از 700 نفر از هنرمندان، برنامه‌سازان و مدیران رسانه از 31 استان کشور در پنج بخش خبر، موسیقی، پژوهش و تحقیق، تلویزیون و رادیو امروز، در تبریز آغاز به کار کرده و بعد از سه روز فعالیت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

"کاظم دهقانی اشکذری" با شش سال سابقه گزارشگری، خبرنگاری و گویندگی در مرکز صدا و سیمای استان یزد، در این جشنواره با ارائه گزارش های "سایه شوم" و "روزی به نام همه ایرانی ها" برگزیده شد.

دهقانی تاکنون با گزارش به عشق امام رضا در "جشنواره بین المللی امام رضا" رتبه دوم و با گزارش نباید ساده گرفت در " جشنواره ملی رسانه، ایمنی و فرهنگ ترافیک" رتبه نخست را ازآن خود کرده است.

شایان ذکر است وی با ارائه گزارشی در مورد حجاب در "جشنواره بین المللی عفاف و حجاب نور" تهران، به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شده بود.

گفتنی است جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی که قدیمی‌ترین جشنواره در رسانه ملی است در گذشته به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شد ولی به‌دلایلی در برگزاری آن وقفه ایجاد شد‌ه و  این جشنواره امسال برای دومین بار با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین موقعیت جغرافیایی در استان آذربایجان‌شرقی به‌میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.