ID : 7609089
فرماندار بهاباد:

خبر و خبر رسانی از فاکتورهای مهم برای تبلیغات است که در شکل دهی افکار عمومی نقش اساسی دارد


در مراسمی با حضور فرماندار از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد، در مراسمی با حضور فرماندار از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد. همزمان با روز خبرنگار خبرنگاران شهرستان بهاباد به دیدار فرماندار رفتند.

 عباس اقبال فرماندار بهاباد در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبر و خبر رسانی یکی از فاکتورهای مهم برای تبلیغات است که در شکل دهی افکار عمومی در داخل و خارج نقش اساسی دارد.

فرماندار بهاباد باتوجه به جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد گفت: اگر خبرنگاران نبودند و خود را به خطر نمی انداختند تا آن را پوشش دهند، هیچکس از جنایات صهیونیست‌ها باخبر نمی شد.

اقبال باتوجه به وظیفه خطیر خبرنگاران بر تعامل و همکاری دو طرفه بین مسئولان و خبرنگاران تأکید نمود و گفت: خبرنگاران به عنوان پلی بین مردم و مسئولان هستند و رسالت سنگینی دارند و با تعامل و همکاری سازنده می توانند فردایی بهتر را برای آینده رقم زنند.

فرماندار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، آگاهی مردم از خدمات دولت را جزو وظایف خبرنگاران دانست و گفت: در بهاباد کارهای خوبی انجام شده است ولی با گذشت چند سال از شهرستان شدن در حد شهرستان امکانات ندارد.

فرماندار بهاباد در ادامه کارهای در حال پیگیری را به صورت خلاصه بیان و رسیدگی به زیرساخت های کشاورزی، راه، آب، گاز، مرغداری ها و دامداری ها را از اولویت های شهرستان برشمرد.

همچنین در پایان این دیدار فرماندار با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.