ID : 1041148
پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر یزد به استاندار جدید؛

خدمت بی منت نصیب خادمان مردمی می شود


رییس شورای اسلامی شهر یزد و دیگر اعضا با ارسال پیامی انتخاب مهندس سید محمد میرمحمدی را به عنوان استاندار یزد به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، مرتضی شایق رییس شورای اسلامی شهر یزد و دیگر اعضای شورا با ارسال پیامی به استاندار جدید یزد، انتصاب مهندس سید محمد میرمحمدی را به مقام استاندار مردم دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک گفتند و خدمت به مردم نجیب و ارزش مدار یزد را نعمتی الهی برای شایستگان و خادمانی مردمی نامیدند.

متن پیام به شرح زیر است:

ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ

 خدمت بی منت به مردم شریف، نجیب و ارزش مدار يزد که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان،به خادمی چنین مردمی نائل می گردد و حال که شما برادر ارجمند جناب آقاي ميرمحمدي اردكاني به عنوان استاندار يزد منصوب شده اید، تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر می نمائيم.

اينجانب و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد ضمن عرض تبريك ، ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت نموده و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی صادقانه و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی استان تمنا داريم.

همچنين از خدمات و زحمات ارزشمند جناب آقاي فلاح زاده طي سالهاي خدمت رساني به مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد تشكر و قدرداني نموده واز خداوند متعال براي ايشان توفيق روزافزون خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي را مسئلت مي نمائيم.

مرتضي شايق

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.