ID : 35050242
امام‌جمعه ابرکوه:

خواسته مردم فقط تغییر رئیس بانک مرکزی و استیضاح وزیر کار نبود


امام‌جمعه ابرکوه گفت: اگرچه تغییراتی در برخی بخش‌ها انجام شد، ولی متأسفانه رئیس‌جمهور و دولت‌مردان از همه ظرفیت‌ها استفاده نکرده‌اند، تا بتوانند به‌راحتی فشارهای مالی را کنترل و مدیریت کنند.

به گزارش یزدرسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز این هفته، با اشاره به نوسان شوک‌آور قیمت ارز و سکه و وسایل خانگی در 2 ماه گذشته، گفت: این شرایط اقتصادی موجبات آزردگی روحی و نگرانی ملت را فراهم کرد و همه چشم‌انتظار تغییر و تحرک در کابینه و تیم اقتصادی دولت را داشتند.
وی افزود: در این راستا تنها رئیس بانک مرکزی تغییر کرد و استیضاح وزیر کار نیز توسط مجلس انجام شد، که امیدواریم رئیس‌جمهور نیرویی کاردان، متعهد و کارآمد را در این سمت به‌کارگیری کند.

حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مردم که با صبر و حوصله، در مقابله با بدخواهان نظام ایستادند و اجازه ندادند آرزوی ترامپ در براندازی نظام محقق شود، گفت : ملت بزرگ باید همچون همیشه باتحمل و استقامت، دولت را در پیروزی بر این آشفته‌بازار یاری دهند و توطئه دشمن را جهت ناکارآمد نشان دادن نظام در فائق شدن بر مشکلات اقتصادی، خنثی کنند.
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور و دولت‌مردان همت و تلاش خود را به کار گرفته‌اند اما متأسفانه از همه ظرفیت‌های کشور استفاده نکرده‌اند تا بتوانند به‌راحتی فشارهای مالی بر مردم را کنترل و مدیریت کنند و از پیچ‌وخم‌های سخت بگذرند.

خطیب جمعه ابرکوه، با اشاره به امضاء رئیس‌جمهور سلطه‌طلب و مغرور آمریکا جهت اجرای مرحله جدید تحریم علیه ایران، بیان کرد : با مواضع گروه 1+4 و تأکید اروپایی‌ها به پایبندی و حمایت از برجام به نظر می‌رسد که تیر آمریکا کمانه کرده و به خودش برگردد و بی‌پشتوانه و حامی شاهد انزوای خود باشد.

حسینی خاطرنشان کرد : ترامپ با همکاری معدودی افراد ساده‌لوح یا مأمور که متأسفانه خواب وعده وعیدهای دروغین امریکا را می‌بینند، بدون توجه به تجارب تاریخی برای پیشنهاد او سر و دست می‌شکنند و در ایجاد جنگ روانی علیه ایران، با او همکاری می‌کنند.
وی ضمن بیان تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع)، اذعان کرد : شهادت زودهنگام این امام جوان گویای این است که فعالیت آن حضرت در پاسداری از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی تا چه اندازه کارساز و برای حکام جور و ستم، خطرآفرین بوده است.

امام‌جمعه ابرکوه، با گرامیداشت فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، گفت : ذی‌الحجه یکی از ماه‌های بسیار پربرکت خداوند است. مناسک حج که در این ماه قرارگرفته به‌عنوان کنگره عظیم جهان اسلام، آثار و دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف فردی،  اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای مسلمانان جهان اسلام دارد.

حسینی تأکید کرد : متأسفانه دست پلید استعمار می‌خواهد، حکام خودفروخته و بی‌صلاحیت جهان غرب را تحمیل خودکرده تا اجازه ندهند ملت‌های جهان اسلام از ظرفیت‌های اعجاز آمیز حج جهت وحدت، انسجام، همدلی و هم‌زبانی استفاده کنند، ولی نمی‌تواند.
وی در پایان با اشاره به اعزام حدود 170 زائر ابرکوهی به سرزمین وحی، گفت : بنده نیز که عمیقاً دلداده و علاقه‌مند شما خوبان هستم، نائب الزیاره و دعاگوی همه همشهریان در آنجا خواهم بود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.