ID : 11377812
حجت الاسلام محمد رضایی در واکنش به توهین روزنامه اعتماد ؛

خودنمایی هدف توهین روزنامه اعتماد به امام حسین(ع)


امام جمعه هرات در واکنش به توهین روزنامه اعتماد به امام حسین(ع) گفت: افرادی که خودشان و سیاست شان رنگ باخته است و دیگر مردم آنان قبول ندارند برای مطرح کردن خودشان و خودنمایی این حرف ها را میزنند.

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام محمد رضایی در گفتگو با طنین خاتم در مورد توهین روزنامه اعتماد به ساحت مقدس امام حسین (ع) که گفته بود امام حسین(ع) اسطوره‌ای رنگ باخته است و برای نسل امروز اهمیتی ندارد اظهار داشت : مسئله امام حسین و کربلا هیچ وقت تمام نمی شود و برای مسلمانان در طول تاریخ جاودانه است .

 

امام جمعه هرات گفت: افرادی که خودشان و سیاست شان رنگ باخته است و دیگر مردم آنان را قبول ندارند برای مطرح کردن خودشان و خودنمایی این حرف ها را میزنند و همانند منافقین که هر از چندگاهی با انفجار و بمب گذاری هویت خودشان را به نمایش می گذارند درصدد مطرح کردن خودشان هستند .

 

حجت الاسلام محمد رضایی افزود: از امام حسین (ع) اسوه‌تر در تمام رهبران دنیا و ادیان دیگر، الگویی پررنگ‌تر از سیدالشهدا پیدا نمی‌کنید.

 

رضایی خاطر نشان کرد : حضرت زینب درمورد واقعه کربلا به بنی امیه چنین جواب داد من در کربلا چیزی جز زیبایی ندیدم سخن این بانوی اسوه صبر و استقامت بهترین سرمشق برای جوانان این مرز و بوم است و نسل امروزی با الگویهای اینچنینی میتوانند در جهان و جامعه امروزی حرفی برای گفتن داشته باشند .

 

حجت الاسلام محمد رضایی گفت: فقط در یک کلام میتوان جواب این روزنامه را داد و آن این است  جواب ابلهان خاموشی است و در برابر این افراد فقط باید سکوت کرد چون اینان از لحاظ درک و فهم در پایین ترین نقطه قرار دارند و باید به آنان فهماند که حرفه های اینچنینی برای ملت غیور ایران پشیزی ارزش ندارد .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.