ID : 11022551
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد:

دانشگاهیان نباید باعث دلسردی مردم شوند


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد، گفت: نقش دانشگاهیان در این انقلاب بسیار سنگین است، تا کنون به گونه ای حرکت کرده ایم که مردم به واسطه ما دلگرم شده اند، از این به بعد هم باید به گونه ای حرکت کرد که موجبات دلسردی مردم را فراهم نکنیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر فرهنگ، دکتر ناصر صدرا ابرقویی رئیس ستاد دهه فجر استان یزد، در  مراسم بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه یزد با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛ اظهار داشت: یکی از دلایل اهمیت گرامی داشت دهه فجر این است که بعد از 3000 سال حکومت سلاطین و پادشان حکومتی بر مبنای خواست مردم بنا نهاده شد.

 

وی افزود: حکمت رهبری انقلاب و اخلاص و مهرورزی مردم به این نظام  رمز بقای این حکومت مردمی است.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد، خاطر نشان کرد: نقش دانشگاهیان در این انقلاب بسیار سنگین است، تا کنون به گونه ای حرکت کرده ایم که مردم به واسطه ما دلگرم شده اند، از این به بعد هم باید به گونه ای حرکت کرد که موجبات دلسردی مردم را فراهم نکنیم.

 

دکتر ابرقوئی، با اشاره به مراسمات برگزار شده در سرتاسر دارالعباده، عنوان کرد: برای در صحنه نگاه داشتن مردم و جوانان باید وصایای رهبر انقلاب و شهدا را هنرمندانه منتقل کرد.

 

وی در پایان گفت: کمیته اساتید و دانشجویان بزرگداشت دهه فجر در استان یزد، 150 برنامه برای بزرگداشت این ایام در نظر دارد که از این تعداد 22 برنامه عمومی و 128 برنامه مخصوص دانشگاهیان است.  مهمترین این برنامه ها تجمع بزرگ اساتید و پیشروان انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن است.

 

گفتنی است، مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجرصبح دوشنبه 20 بهمن‌ماه  با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه یزد در آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.