ID : 28287671
سرمایه گذار شرکت گندله ساز ی بهاباد خبر داد

درآمد 35 میلیارد تومانی شهرداری بهاباد از گندله سازی


مدیرعامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان گفت:تاکنون بالغ بر 350 هزار متر مکعب تحکیم خاک صورت گرفته است که تا یکی دو ماه آینده محل احداث کارخانه که حدود 70 درصد زمین برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است آماده سازی شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از بهاباد نیوز ، مدیرعامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذار مجتمع گندله سازی بهاباد در بازدید از از روند خاک برداری و تسطیح محل احداث این مجتمع از پیشرفت 60 درصد عملیات خاک برداری این پروژه خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 350 هزار متر مکعب تحکیم خاک صورت گرفته است که تا یکی دو ماه آینده محل احداث کارخانه که حدود 70 درصد زمین برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است آماده سازی شود.

اسدالله فرشاد با بیان تاکنون همه اقدامات مهندسی اولیه احداث و قراردادهای آن منعقد شده است گفت: برای تأمین برق مورد نیاز طرح توسعه گندله سازی قرارداد احداث پست اختصاصی با برق منطقه ای استان یزد منعقد و هزینه آن پرداخت گردیده است و همچنین برای انتقال برق از پست نخلستان به این کارخانه اقدامات مهندسی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت فولاد غدیر ایرانیان افزود: در خصوص تأمین آب هم با مجوزی که وزارت نیرو داد تخصیص آب این کارخانه محقق شد که فقط بحث جابجایی محل تأمین آن است که تا آماده سازی پروژه حل خواهد شد.

فرشاد گفت: بالغ بر 30 میلیارد تومان در اختیار شرکت ملی گاز داده ایم تا خط انتقال گاز به بهاباد تسهیل شود و سپس گازرسانی به گندله سازی انجام خواهد شد که انشاا...امیدواریم قبل از زمستان سالجاری بهاباد به شبکه گاز متصل شود.

سرمایه گذار مجتمع گندله سازی بهاباد باتوجه به اینکه سه درصد از نه درصد مالیات بر ارزش افزوده در آمد مجتمع گندله سازی به شهرداری تعلق می گیرد گفت: بر اساس درآمد پیش بینی شده این مجتمع در سال حدود 110 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده می شود که سه درصد آن به شهرداری بهاباد تخصیص پیدا می کند که حدود 35 میلیارد تومان می شود.

اسدالله فرشاد تصریح کرد: آینده شهرستان بهاباد به لحاظ اشتغال زادیی، درآمدزایی و صنایع پایین دستی که اتفاق خواهد افتاد امید بخش است و امیدواریم که در ابتدای سال 96 که به نام اشتغال و تولید نام گذاری شده است و در شرایطی که ما موظف هستیم از پتانسیل ملی بهره بگیریم، با تکیه بر نیروهای بومی برای بومی سازی صنعت اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: این امیدی که در استان یزد در خصوص توسعه سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت ها و پتانسیل تولید صنایع آهن و فولاد طی این دوسال اخیر اتفاق افتاده است ستودنی و مثال زدنی است به طوری که در شرایط بسیار سخت که سالها جزء آرزوهای شهرستان بهاباد و استان یزد می باشد به ظرفیت های تولید صنایع معدنی آهن افزایش پیدا می کند.

فرشاد با بیان اینکه شهرستان بهاباد یکی از مناطق خیلی خوب برای سرمایه گذاری است گفت: امیدوارم بتوانیم در مدت سه تا چهار سال این واحد صنعتی را احداث و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم سازیم.

گفتنی است با راه اندازی کارخانه گندله سازی بهاباد برای 400 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

انتها ی پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.