ID : 21608716

در جلسه استاندار یزد با هنرمندان چند هنرمند حضور داشتند؟


نخستین جلسه استاندار یزد با هنرمندان، بالاخره بعد از سه سال با حضور تعداد اندکی از آنها در سالن شادروان حمیدیا برگزار شد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از  یزد هنر؛ برگزاری چنین جلسه ای که نخستین دیدار استاندار یزد پس از نزدیک به سه سال فعالیت وی درکسوت بالاترین مسئولیت اجرایی استان بود را می شود به فال نیک گرفت، چرا که عنوان شد هدف اصلی از برگزاری این جلسه بیان مشکلات و دغدغه های هنرمندان و انجمن های هنری استان برای رفع نواقص موجود بود.

اما بیشترین زمان از جلسه ای که به اصطلاح برای بیان مشکلات هنری استان یزد عنوان شده بود به تئاتر و دفاع از یک نمایش خاص داده شد که در زمان اجرای آن نقدها و انتقادهای بسیاری از قشرهای مختلف هنری بر آن وارد شد.

پس از این جلسه با بازتاب خبر نشست استاندار یزد با روسای انجمن های هنری انتقاداتی از سوی هنرمندان رشته های هنری و روسای رشته های هنری برخی از سازمان های یزد نیز بیان شد:
یکی اینکه در دیداری که برای نخستین بار با بالاترین مسئول اجرایی هر استانی برگزار می شود شایسته تر این نیست که تمامی هنرمندان آن استان و یا حداقل شاخص های هنریشان برای بیان مشکلات و دغدغه های رشته های هنری دعوت شوند؟ و چرا دیگر سازمان و نهادهای فرهنگی و هنری در جریان چنین جلسه ای نبودند؟ و آیا مشکلات هنرمندان یزد به یک تئاتر باز می گردد و مگر دیگر رشته های هنری دغدغه ای ندارند که بیشترین زمان این نشست به دفاعیه از یک نمایش اختصاص داده می شود؟

مواردی که در بالا به آن اشاره شد سه مورد از چندین بحث بیان شده در خصوص این جلسه بود، امید است که  در آینده مسئولین برگزاری چنین جلساتی که چند سالی یکبار به ندرت اتفاق می افتد دقت نظر بیشتری در نحوه اجرای آن داشته باشند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.