ID : 3148896
حرکت ضد فرهنگی مدعیان فرهنگ

دستگیری 35 نفر در یک پارتی شبانه در زاهدان


شب گذشته 25 دختر و 10 پسر كه در يكي از تالار های پذیرایی شهرستان زاهدان پارتي شبانه‌اي را برپا كرده بودند توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگير شدند.

به گزارش یزد رسا، رییس پلیس امنیت اخلاقی انتظامی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: شب گذشته تعداد 35 نفر در تالار پذیرایی «قصر طلائی» شهرستان زاهدان اقدام به برگزاری پارتی شبانه کردند که طی این عملیات کلیه این افراد دستگیر و مقادير زيادي مشروبات الكلي، كشف و ضبط شد.

وی افزود: از این تعداد 25 نفر دختر و 10نفر پسر بودند همچنين در عمليات دستگيري افراد شركت‌كننده در پارتي شبانه، 6 خودرو توقيف شد و دستگيرشدگان جهت سیر مراحل قانونی تحويل مقامات قضايي شده‌اند و در بازداشت بسر مي‌برند.

وی خاطر نشان کرد؛ خبر برگزاری این پارتی شبانه از قبل در اختیار پلیس امنیت اخلاقی قرار داشت، که پس از تایید نهایی و صحت و سقم موضوع از سوی پلیس امنیت و هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران وارد عمل شده و 35 نفر را در این میهمانی دستگیر کردند.

وی یاد آور شد: این عملیات با یک برنامه ریزی حساب شده و همکاری نهادهایی قضایی و اماکن عمومی با پلیس امنیت اخلاقی صورت گرفت.

وی در پاسخ به  این سوال مبنی بر اینکه چه برخوردی با این واحد صنفی صورت خواهد گرفت، بیان داشت: تصمیم نهایی در این خصوص با سیستم قضایی خواهد بود اما مسئولیت برگزاری این مراسمات ضد اخلاقی بر عهده مسئول آن واحد صنفی عمومی می باشد و به شدت با این موضع برخورد خواهد شد.
گفتنی است اكثريت افراد دستگير شده از طبقه مرفه و تحصيل‌ كرده جامعه هستند.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.