ID : 39935834
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

دشمن به دنبال خاموش کردن انقلاب درونی ملت شریف ایران است/ برای استمرار انقلاب نیازمند کادرسازی قوی هستیم


آیت الله ناصری با بیان اینکه برای استمرار انقلاب نیازمند کادرسازی قوی هستیم، گفت: دشمن به دنبال خاموش کردن انقلاب درونی ملت شریف ایران است.

به گزارش یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در مجمع بسیجیان استان یزد با اشاره به اینکه باید بازخوانی از کلمات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در بسیج صورت گیرد، گفت: زمانی که به کلمات امام راحل و مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر بنگریم، خواهیم یافت که موارد بسیار حائز اهمیت و مهمی اشاره شده ولی انجام نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اگر این بازخوانی‌ها به‌درستی صورت پذیرد می‌تواند درسی برای مدیران آینده و خودمان باشد تا در اولویت کارهایمان قرار دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه استمرار انقلاب امروزه یکی از اهداف دشمن است که به ثمر ننشیند، اذعان داشت: دشمن علیه استمرار انقلاب در حال فعالیت است و انقلاب و حرکتی موفق است که استمرار و دوام داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرایط و عوامل استمرار انقلاب این است که آن را بشناسیم و انقلابی عمل کنیم، افزود: انقلاب درون نسل جوان امروز باید زنده و احیا و روحیه انقلابی در جامعه دمیده شود.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال خاموش کردن انقلاب درونی ملت شریف ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد چراغی که در دل‌های ملت ایران زنده شده، خاموش شود زیرا همین انقلاب درونی است که باعث شده انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برای استمرار انقلاب فعالیت‌های بسیاری باید انجام گیرد، افزود: یکی از این فعالیت‌هایی که امروزه باید دنبال شود، با قلم زدن، بالابردن دانش و علم در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

امام جمعه یزد از دیگر امور برای استمرار انقلاب را کادرسازی دانست و ادامه داد: متاسفانه این کادرسازی به خوبی صورت نگرفته و تنها موردی که به شکل درست و صحیح شاهد ظهور این نیروهای کارآمد و بادانش بودیم، در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به اینکه الان در هر استان باید هزاران نیروی توانمند و اجرایی داشته باشیم، افزود: اگر این کادرسازی به‌درستی انجام می‌گرفت در مدیریت‌ها با مشکل مواجه نمی‌شدیم.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.