ID : 13576689
امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع خادمان قرآنی تفت:

دشمن درصدد ضربه زدن به قرآن/حفظ مسیر قرآن از فرائض است


امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع خادمان قرآنی تفت گفت: امروز توجه و تدبر به قرآن کریم و حفظ راه آن از فرائض است چراکه دشمنان در صدد ضربه زدن به کلام الله هستند.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، همایش خادمان کلام وحی شهرستان تفت دوشنبه عصر با حضور حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، استاد حاج حسن دانش برترین قاری جهان اسلام، امام جمعه، فرماندار و جمعی از قرآنیان شهرستان تفت در محل سازمان تبلیغات اسلامی تفت برگزار شد.

امام جمعه تفت در این مراسم با تبریک اعیاد گذشته و گرامیداشت ایام ارتحال امام(ره) گفت: جهالت و بدی های این جهان ظلمت و تاریکی است و برای اینکه انسان بتواند در این تاریکی ها راه را پیدا کند خداوند به او قرآن را عطا کرده و آن را نور نامیده است.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه آیات و روایات فراوانی بر نور بودن قرآن وجود دارد، گفت: قرآن کلام خداوند است و چون خداوند نور است، پس کلام او هم نور است.

وی ادامه داد: باید قرآن در تمام امور زندگی ما جاری و ساری شود، اگر چنین شد همه زندگی ما سراسر نور خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مدرسی نیز در این همایش به نقش مهم قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان اشاره کرد و گفت: اگر هم نشینی و تدبر قرآن کریم در دنیا صورت گرفت، قرآن در آخرت شفیع ما خواهد شد.

این استاد قرآن و امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی، جامعه ما در مسیر قرآن قرار گرفته است، گفت: امروز توجه  و تدبر به قرآن کریم و حفظ راه آن از فرائض است چراکه دشمنان در صدد ضربه زدن به کلام الله هستند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.