ID : 2291998
فرمانده انتظامی استان یزد:

دفاع مقدس تنها جنگ نظامي نبود بلکه حیات بخش ارزش ها و شان انساني بود


فرمانده انتظامی استان یزددر ديدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزدگفت : دفاع مقدس صرفا جنگ نظامي نبود و در س هاي از ايثار ، تقوا و ارزش ها و شان انساني در جنگ زنده شد.

به گزارش یزد رسا، فرمانده انتظامی استان یزددر ديدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزدگفت : دفاع مقدس صرفا جنگ نظامي نبود و در س هاي  از ايثار ، تقوا و ارزش ها و شان انساني در جنگ  زنده شد.

به گزارش پايگاه خبری پليس ، سردار "منوچهر امان اللهی " در اين ديدار گفت: کسانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارند هم خود از این گنجینه می توانند بهره کا فی را ببرنند و هم با جهت دهی درست به فعالیتهای فرهنگی، آحاد جامعه را از این تجلی ارزشهای دفاع مقدس بهره مند سازند.

وي افزود: کسانی که در این راه با ارزش گام برمی دارند به زیباییهای آن دوران توجه ویژه کنند و با به تصویر کشیدن آنها، نسل جوان و نوپای کشور را در برابر هجمه های فرهنگی بیگانگان بیمه کنند.

امان اللهي در پايان با بيان اينكه دفاع مقدس صرفا جنگ نظامي نبود و در س هاي  از ايثار ، تقوا ، ارزش ها و شان انساني در جنگ زنده شدافزود :تاثیر گذاری و اثر بخشی کارهای فرهنگی و ترویج ارزشهای ماندگارعمیق جامعه علاوه بر شناخت و نیاز واقعی آنها ،طی شدن زمان و پختگی کارها را می طلبد و باید منتظر بود تا تاثیرات آن را در میان مردم مشاهده کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار "محمد رجبی" گفت: اگر مشارکت همه مردم و آحاد جامعه در دوران دفاع مقدس نبود کشورمان تا کنون به این توفیقات و سطح پیشرفت دست پیدا نمی کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  استان یزد  با بيان اينكه  هرچه كار فرهنگي انجام دهيم توان به تصوير كشيدن رشادت ها را در زمان جنگ نداريم گفت : همان گونه که خود مردم و فرزندان این کشور آن گنجینه فراموش نشدنی را خلق کردند در این زمان هم مشارکت و تعامل دستگاههاي مختلف ، ارزشهای دفاع مقدس را میتواند به نسل های آینده منتقل کند.

گفتني است ، در اين ديدار كه صبح امروز و با حضور معاون هماهنگ كننده جمعي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي صورت گرفت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد از تهيه و ساخت فيلمي در خصوص سردار عليرضا اقبال از شهداي نيروي انتظامي استان يزد درآينده اي نزديك خبر داد .

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.