ID : 30873631
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم:

دفاع مقدس معجزه الهی بود/ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم هشت سال دفاع مقدس را معجزه الهی خواند و گفت: دفاع مقدس استقلال،عزت، پایداری و استکبارستیزی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

به گزارش یزدرسا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم،هشت سال دفاع مقدس را معجزه الهی خواند و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس استقلال،عزت، پایداری و استکبارستیزی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد با بیان اینکه گفتمان‌سازی دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاثیرگذار است گفت: باید تلاش شود فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان نهادینه شود.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان خاتم افزود: رژه اقتدار نیروهای مسلح، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، پیاده رویی خانوادگی بخش مروست،سرکشی از خانواده های معظم شهدا و غبار روبی قبور شهدا،بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی،برگزاری خیمه انقلاب،برگزاری یادمان شهدا در پنج نقطه شهرستان،برگزاری میدان تیر و... از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان خواهد بود.

آزادی نژاد با تاکید بر فضاسازی شهر با توجه به هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت: باید فضای شهرستان را به گونه‌ای آماده کنیم که بوی دفاع مقدس و عاشورا را بگیرد.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.