ID : 23202559
امام جمعه تفت:

دفاع مقدس نشان داد مقاومت بهترین و موثرترین راه برای پیروزی است


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: جنگ هشت ساله تجربه ای بود که علاوه بر ایستادگی سبب تربیت نیروهای ورزیده و باتجربه برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه به هفته دفاع مقدس اشاره و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» افزود: در جنگ تحمیلی صدام با فریبی که از آمریکا خورده بود هشت سال با ایران جنگ کرد ولی ما ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک مان را هم از دست ندادیم.

خطیب جمعه تفت، شعار «مرگ بر آمریکا»و «مرگ بر اسرائیل» را امتداد شعار «مرگ بر صدام» دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه طاغوت کوچک نابود شد؛ طاغوت های بزرگ نیز نابود خواهند شد.

وی جنگ هشت ساله را تجربه ای قیمتی خواند که علاوه ایستادگی بر محور مقاومت سبب تربیت نیروهای ورزیده و باتجربه برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه با رهبری هوشمند مقام معظم رهبری این انقلاب تا امروز تداوم یافته است، گفت: همه باید از رهبری حمایت کنند و همچنین حامی دولت جمهوری اسلامی باشند چرا که دشمنان درصدد ایجاد تقابل بین رهبری و دولت هستند تا از این طریق بتوانند نقشه های دشمنی خود را عملیاتی کنند.

وی، تنها راه مقابله و ایستادگی در برابر دشمن را همدلی و وحدت خواندند و به همگان توصیه کردند تا از تفرقه افکنی پرهیز نمایند.

خطیب جمعه تفت با اشاره به برگزاری جشن های مختلف عید غدیر خم در تفت، تاکید کرد: این جشن ها نباید فقط شکل ظاهری داشته باشند بلکه باید مسبب معرفی بیشتر موقعیت و فضائل امیرالمومنین(ع) باشند.

وی اول مهرماه و فصل بازگشایی مدارس را یادآور شد و با تبریک این ایام به فرهنگیان و دانش آموزان تفتی، تصریح کرد: معلمان دقت کنند که این دانش آموزان امانت های الهی در دست آنها هستند و باید در تربیت آنها هیچ کوتاهی نورزند.

انتهای پیام/م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.