ID : 17395398
رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت:

دلیل حمله به «شیخ زاکزاکی» علاقه به جمهوری اسلامی و مخالفت با آمریکا است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت گفت: علاقه این عالم شیعی به جمهوری اسلامی و مخالفت سرسخت با آمریکا دلیل اصلی این حملات است.

به گزارش یزد رسا؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه ، اظهار داشت: نیجریه کشوری است که تعداد شیعیان آن زیاد است و هر روز این تعداد در حال افزایش هست و جالب اینکه، این شیعیان مقلّد رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام محمد علی متوسل با بیان اینکه جهان اسلام در طول دو تا سه قرن اخیر در معرض آسیب ها، ضربه ها و خطرهای سختی قرار گرفته است، گفت: کشتار امروز شیعیان نیجریه و بویژه مورد اهانت قرار دادن رهبر شیعیان این کشور«شیخ زاکزاکی» در ادامه همین پروژه مبارزه با اسلام است.

وی ادامه داد: «شیخ زاکزاکی» به گونه ای برای ترویج اسلام و تشییع تلاش می کرد که سه پسر ویدر این راه شهید شدند.

متوسل افزود: فعالیت های اسلام گرایانه، شیخ زاکزاکی روزبه روز سخت تر می شود به گونه ای که با بیشتر شدن شمار شیعیان نیجری، فشارها بر شیعیان بیشتر شد و فعالیت های ضد شیعی نیز توسط صهیونیست ها و وهابیون قوت گرفت.

وی اذعان داشت: بامداد یکشنبه 24 آذر ماه ارتش نیجریه با هجوم به محل های حضور شیعیان ده ها نفر از اعضای ارشد جنبش اسلامی نیجریه را به شهادت رساند و در آخرین حمله ارتش به شیعیان، شیخ ابراهیم زاکزاکی دستگیر و تعدادی از اعضای خانواده اش به شهادت رسیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت تصریح کرد: علاقه این عالم شیعی به جمهوری اسلامی و مخالفت سرسخت با آمریکا دلیل اصلی این حملات است چراکه شیخ زاکزاکی از علاقه مندان امام خمینی(ره) است که همین عشق و علاقه باعث شیعه شدن او شد.

وی راهکار و وظیفه ملت ها و جهان اسلام را مقابله با اینگونه اقدامات دانست و تاکید کرد: بیداری در برابر دشمنان و شناخت اهداف آن ها رمز موفقیت مسلمانان است.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.