ID : 40117951
رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استان یزد:

دمای گرمترین شهر استان یزد به 40 درجه رسید


میرحسینی، رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان یزد، با اشاره با افزایش دما در روزهای آینده گفت: شهرستان بافق شاهد افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد خواهد بود.

به گزارش یزدرسا، سید عباس میرحسینی با بیان اینکه در روزهای آینده دمای هوای استان افزایش می یابد، گفت: دمای هوای یزد در روزهای پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده بین 36 درجه تا 37 درجه متغیر است.

وی افزود: در روز پنج شنبه آسمان شهر یزد صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است و در دو روز آینده آسمان این شهر صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک  پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران استان یزد گفت: در روز یکشنبه همراه با افزایش دما تغییرات جوی تقریبا پایدار  پیش بینی شده است و آسمان شهر یزد صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد  وجود دارد.

میرحسینی با اشاره به گرمترین شهرستان استان یزد عنوان کرد: شهرستان بافق گرمترین شهرستان در روزهای اخیر شناخته شده است و افزایش دمای 3 درجه ای برای این شهرستان در سه روز آتی پیش بینی شده است.

وی افزود: تغییرات جوی این شهرستان ناپایدار گزارش شده است و در روزهای جمعه و شنبه آسمان این شهرستان صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر وزش باد شدید همراه با احتمال گرد و خاک گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران استان یزد با تاکید بر تغییرات جوی در روزهای آینده گفت:دمای شهرستان بافق در روز یکشنبه به 40 درجه سانتی گراد خواهد رسید و تغییرات جوی نسبتا پایداری در این روز گزارش شده است.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.