ID : 10503815
خطیب جمعه ابرکوه:

دولتمردان حاشیه‌سازی نکنندوبه وحدت مردم توجه کنند /مناسبت‌های تأثیرگذار انقلاب نه تحریف شود ونه فراموش


امام جمعه ابرکوه گفت: دولتمردان موظفند که حرف و حاشیه تفرقه افکنانه نداشته باشند، حاشیه سازی نکنند و تلاش کنند که وحدت، ایمان و همت بلند ملت را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیهم السلام و هفته وحدت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار چند روز گذشته خود با مردم قم بار دیگر همه ما را مکلف به حفظ وحدت کردند.


خطیب جمعه ابرکوه افزود: باور ما این است که وحدت اکسیر عزت، امنیت و پیشرفت امت اسلامی بوده  و هست،  بویژه در شرایط فتنه گونه امروز جهان اسلام، وحدت امت اسلامی حول محور وجود مبارک رسول خدا (ص) و استفاده از سیره نبوی در برابر دشمن واحد ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد.


دولتمردان حاشیه سازی نکنند و به وحدت مردم توجه کنند


حجت الاسلام حسینی افزود: دولتمردان موظفند که حرف و حاشیه تفرقه افکنانه نداشته باشند، حاشیه سازی نکنند و تلاش کنند که وحدت، ایمان و همت بلند ملت را مورد توجه قرار دهند.


حسینی دغدغه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را وحدت امت اسلام بیان کرد و گفت: دغدغه های حضرت امام (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری نیز همین وحدت امت اسلام بوده و هست پس بر همه ما تکلیف است کاری نکنیم که آب به آسیاب دشمن بریزیم.


اعتماد به دشمن خبیث، دادن فرصت به اوست
وی تصریح کرد: دشمنی استکبار با ملت ایران، پایانی ندارد و مسئولان باید با تکیه بر نیرو های داخلی، حربه تحریم را از دست دشمن غیر قابل ا عتماد خارج کنند.


امام جمعه ابرکوه اعتماد به دشمن قسم خورده را کاری نادرست بیان کرد و گفت: هیچکس تصور نکند که دشمن از خباثت و خصومت دست بر می دارد،  اگر به دشمن اعتماد کردید فرصت پیدا می کند مقاصد خود را در کشور پیگیری کند؛ اما اگر قوی، آماده و دشمن شناس بودید استکبار به ناچار از خصومت ورزی دست می کشد.


نامگذاری 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت
حسینی واقعه 19 دی را واقعه ای تاریخی عنوان کرد و ضمن ارائه پیشنهاد نامگذاری ده روز 9 دی تا 19 دی به نام بصیرت گفت: با توجه به اینکه 9 دی تداوم حرکت 19 دی و هر دو محصول بصیرت رهبری و ملت است  و نشان از زنده بودن و پویا بودن انقلاب در برابر تهدید ها و اقدامات خباثت آلود دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها دارد، چه به جا و مناسب است که توسط مبادی ذیربط از 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود.


مقاطع تأثیر گذار و مهم انقلاب نباید تحریف و دچار فراموشی شود
وی گفت: سعی شود در این دهه، زمینه بصیرت افزائی برای ملت در زمینه شناخت دوست و دشمن، خودی و غیر خودی، فراهم گردد تا همچنان انقلاب عظیم اسلامی به رهبری سکّاندار بصیرت بخشش،  زنده و پر خروش و پویا بماند و انگیزه های خباثت آلود نتوانند مقاطع تأثیر گذار و مهم انقلاب را تحریف و دچار فراموشی کنند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.