ID : 12620507
خطیب جمعه بافق:

دولت زمینه امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد


حجت الاسلام سلیمانی به بیان نکته های سخنان مقام معظم در جمع کارگران پرداخت و گفت:از دولت میخواهیم زمینه های امنیت شغلی کارگران را مهیا سازد.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز کارگر به نکته های سخنان مقام معظم در جمع کارگران پرداخت و گفت:از دولت میخواهیم  زمینه های امنیت شغلی کارگران را مهیا سازد.

وی در ادامه بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و خواست مردم از جنس های خارجی خریداری ننمایند و با خرید اجناس تولیدی داخل به اقتاصد داخل کمک کنند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد وابستگی اقتصاد به نفت و سنگ آهن باعث فروش مواد خام خود به بیگانگان می شود با اینکه پول زیادی بدستمان می آید اما هرگاه که اراده کنند تحریم کنند می توانند وما نباید خود را به اقتصاد نفت و سنگ وابسته کنیم.

خطیب جمعه بافق ضمن تبریک روز معلم به روز شهادت استاد شهید مطهری اشاره کرد و از معلمان خواست تا آثار شهید مطهری را به دانش آموزان تعلیم دهند.

وی همچنین ضمن بیان وضعیت  درون حکومت عربستان گفت این حکومت وهابی دچار اختلافات درونی شده است و همگی وابسته به آمریکا هستند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد سرنگونی حکومت آل سعود باشیم.

سلیمانی در پایان ضمن تشکر از مردم به خاطر ابراز علاقه به مرجعیت شیعه حضرت ایت الله نوری همدانی اعلام کرد همگی نماز مغرب و عشای فردا شب را به امامت ایت الله نوری همدانی در امامزاده عبدالله میخوانیم.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.