ID : 37807244
فرماندار بافق:

دولت هیچ دخالتی در انتخاب زمین،حریم و جانمایی مسکن فرهنگیان نداشته است


زاده رحمانی فرمانداربافق گفت: مجموعه دولت هیچ دخالتی در انتخاب زمین، حریم و جانمایی مسکن فرهنگیان نداشته و این زمین ها دولتی نیست و از شخص خریداری شده است.

محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در گفتگو با یزد رسا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در خصوص مکان در نظر گرفته شده برای مسکن فرهنگیان و اینکه آیا فرمانداری در جریان این اقدامات هست یا خیر پاسخ داد: مجموعه دولت هیچ دخالتی در انتخاب زمین، حریم و جانمایی مسکن فرهنگیان نداشته و این زمین ها دولتی نیست و از شخص خریداری شده و پیشنهاد من این است چون فرهنگیان جزء اقشار ضعیف جامعه از لحاظ منابع درآمدی هستند گروهی از مشاوران، زمین را از همه لحاظ از جمله عوارض بالا دستی، در مسیر سیل قرار گرفتن، در محدوده شهر بودن و ارائه خدمات شهری، ارزش افزوده برای فرهنگیان وامکان تغییر کاربری آن توسط یک شرکت یا طراح سنجیده شود و اگر مشاور طرح موافقت کرد اقدام به خرید و واگذای بین فرهنگیان کنند.

این مقام مسئول افزود: دراین راستا هراقدامی که بتوانیم برای فرهنگیان انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد که هم ارزش افزوده بیشتری شامل حال آنها شود و هم بتواند بخشی از تقاضای زمین را در بافق جوابگو باشد.

فرماندار بافق در خصوص خسارت های وارد شده در اثر وقوع باران های اخیر در شهرستان گفت: در سال گذشته 8 میلیارد ریال در خصوص خسارت های وارد شده در اثر سیل در شهرستان مساعدت شده و به اشخاص حقیقی و حقوقی، منازل، مزارع کشاورزی و قنوات پرداخت شده و در سال جاری نیز ستاد حوادث از ادارات مربوطه ارزیابی خسارت و پرداخت خواهد شد. در سال گذشته خسارت های ناشی از زلزله های خفیف را در چندین مورد داشتیم که از طریق بیمه پوشش وپرداخت شد.

وی به همشهریان بافقی و مخصوصا در مناطق روستایی پیشنهاد کرد منازل خود را در برابر حوادثی از قبیل: سیل، زلزله و حریق و آتش سوزی بیمه کنند که در این زمینه نیز دولت سوبسیدخوبی در نظر گرفته است.

فرماندار بافق در پایان در خصوص آتش سوزی در یکی از فروشگاههای سطح شهرستان و سوء استفاده شبکه های معاند از این آتش سوزی و سوق آن به سمت نارضایتی مردم نیز بیان داشت: این کار شبکه های معاند بسیار مضحک و خنده دار بود این آتش سوزی که اتفاق افتاد توسط کارشناس آتش نشانی در حال برسی و جمع بندی است و این حرکت آنها نیز از بی مطلبی و عقده گشایی است. در خصوص استخدام نیرو در فرمانداری نیز مصوب و پست های سازمانی استعلام و آگهی استخدامی نیز بزودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ع.ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.