ID : 23549720

رسانه ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء فرهنگ عمومی هستند


فرمانده انتظامی شهرستان خاتم شعار هفته ناجا 95 را گسترش فعالیت های نیروی انتظامی در جهت همدلی ، همزبانی و افزایش کارآمدی ، توسعه و اقتدار نیروی انتظامی دانست و گفت: رسانه ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء فرهنگ عمومی هستند.

به گزارش یزد رسا؛ فرمانده انتظامی خاتم به مناسبت هفته نیروی انتظامی (نهم تا پانزدهم مهر) با شعار « همه با هم برای امنیت و آرامش » گفت: این شعار به منظور گسترش فعالیت های نیروی انتظامی برای همدلی ، همزبانی و افزایش کارآمدی ، توسعه و اقتدار نیروی انتظامی خواهد بود و هفته ناجا فرصتی است که بتوانیم اعتماد مردم به پلیس را افزایش دهیم ، ضمن این که همه باید در این عرصه تلاش کنیم.

سرهنگ صالحی با بیان این که مطبوعات و رسانه ها ظرفیت مهمی برای انعکاس اخبار و فعالیت های انتظامی دارند افزود: این ارتباط می تواند مفید و مؤثر واقع شود.

وی تعامل پلیس با رسانه های گروهی در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه را بسیار مهم و موثر خواند و تصریح کرد: رسانه ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء فرهنگ عمومی هستند.

صالحی با تاکید بر نقش مهم رسانه و مطبوعات در انعکاس اخبار گفت: انتشار در مسیر رشد و توسعه جامعه ، دین ، فرهنگ و اقتصاد ، می تواند مثمر ثمر واقع شود.

وی یادآور شد: رسانه به دلیل قدرت تاثیرگذاری بر افکار عمومی ، یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه است زیرا می توان با آگاهی بخشی به جامعه از بروز بسیاری از جرایم ، ناهنجاری ها و آسیب ها پیشگیری کرد.

این مسئول همچنین با تاکید بر اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای جلب مشارکت مردم گفت: با تلاش و کوشش پرسنل و کلیه عوامل امنیتی در سطح کشور، استان و شهرستان از امنیت برخوردار هستیم.

منبع: ایرنا

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.