ID : 18424477
رئیس مرکز راهبردی مجمع عالی بسیج یزد:

رعایت قانون موجب برگزاری انتخابات سالم است/ نفوذ دشمن جدی است


رئیس مرکز راهبردی مجمع عالی سپاه الغدیر استان یزد گفت: رعایت قانون موجب برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، غلامحسین دشتی  در جمع  گزوهی از فرهیختگان بسیجی شهرستان مهریز افزود: همه افراد و دستگاه های اجرایی باید در چارچوب مقررات نظام و انقلاب اسلامی وظایف خود را انجام دهند .
وی ادامه داد: رعایت دقیق مقررات از ابتدا تا انتهای برگزاری انتخابات پیش رو ضمن فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری آحاد مردم موجب دلگرمی و اعتماد بیشتر به نظام و انقلاب اسلامی است .
این مسئول خاطر نشان کرد: تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که بارها مورد تاکید معظم له بوده باید سرلوحه مسائل قرار گیرد .
دشتی با قدردانی از کسانی که برای جلب مشارکت مردم در دو انتخابات پیش رو در هفتم اسفندماه فعالیت می کنند تاکید کرد: برگزاری انتخابات حداکثری و قانونمند وظیفه اصلی و مهم ماست .
عضو دفتر شورای نگهبان یزد گفت: دشمنان بدنبال نفوذ و ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند لذا بر همگان وظیفه است تا با همدلی و تلاش مضاعف برای اهداف انقلاب بکوشند .
دشتی به توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره و خواستار بینش و بصیرت در برابر این دسایس و خنثی کردن اهداف شوم آنها شد .
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
استان یزد چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.