ID : 10384525
اقدام خداپسندنه رفتگر اردکانی؛

رفتگر اردکانی، 80 میلیون ریال پول نقد را به صاحبش برگرداند +تصاویر


رفتگر اردکانی، بسته ای با محتوی 80 میلیون ریال پول نقد را که در مقابل یکی از بانک ها پیدا کرده بود با پرس و جو به صاحبش برگرداند.

به گزارش یزد رسا، رفتگر اردکانی، بسته ای با محتوی 80 میلیون ریال پول نقد را که در مقابل یکی از بانکها پیدا کرده بود با پرس و جو به صاحبش برگرداند.

شهردار اردکان روز دوشنبه در مراسمی از 'رحمان عابدی' رفتگر درستکار اردکانی به دلیل این کار خداپسندنه تجلیل کرد.

محمد مروتی در این مراسم گفت: رفتار خداپسندانه این کارمند شهرداری الگوی کاملی از تربیت اسلامی و ایرانی است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه حقوق رفتگران شهرداری از 800 هزار تومان تجاوز نمی کند اما اعتقادات مذهبی و اسلامی این شخص موجب شده پس از پیدا کردن وجوه نقد ، آن را به شهرداری بازگرداند.

وی با اشاره به کار ارزشمند این کارگر اظهار داشت: تقدیر ازکارگری که به دنبال کسب رزق و روزی حلال است و با قناعت در حال سپری کردن زندگی خود است وظیفه خود می دانیم زیرا کار این رفتگر در نوع خود بسیار ارزنده است.

شهردار اردکان افزود: بازگرداندن این بسته نشان از درستکاری، امانتداری و اخلاق این عزیز دارد و امیدواریم کار ارزشمند و درخور توجه ایشان سرمشقی برای دیگران باشد.

مروتی با بیان اینکه کارگران شهرداری درسخت کوشی، نظم و رضایت مندی همشهریان نهایت تلاش خود را به کار می بندند گفت: پاکیزگی و نظافت شهر از کارهای سخت و طاقت فرساست که خوشبختانه این افراد با همت و تلاش خود یار و یاوری مطمئن برای مجموعه شهرداری هستند.

شهردار اردکان با اهدا یک دسته گل و ربع سکه بهار آزادی از این رفتگر درستکار تجلیل کرد.

منبع: ایرنا و شهرداری اردکان

انتهای پیام /ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.