ID : 37308285
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

روحانیون باید بیشتر در بین مردم باشند


نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: روحانیون باید بیشتر در بین مردم باشند و بسیجیان هم باید خدمات خود را بیشتر به مردم ارائه کنند.

به گزارش یزدرسا،  آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر اوروز در پنجمین اجلاس ستاد استانی اقامه نماز که در دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان برگزار شد، با بیان اینکه توکل بر خدای متعال باید در باور هرکدام از ما و فرزندانمان وجود داشته باشد، اظهار داشت: نسل جوان باید درک کند که هویت و موجودیت و شرف و سعادت آن‌ها به نماز بستگی دارد چون نماز آن‌ها را به خدای متعال متصل و از پوچی‌ها خارج و پیوند انسان‌ها را با خدا مستحکم می‌کند.

وی افزود: البته برای اصحاب فرهنگ و روحانیون و کسانی که در خطابه و منبر و نصیحت هستند، همیشه فرض و لازم است که مسئله نماز و اهمیت و قرب و منزلتی که نماز دارد به نسل‌های ما منتقل شود.

امام‌جمعه یزد با اشاره به این موضوع که افراد نمازخوان هیچ‌گاه فریب دشمن برای حرکت‌های ناشایست را نمی‌خورند، گفت: در این حرکت‌های ناشایست که دشمن انسان را فریب را می‌دهد نمازخوان‌ها کمتر حضور دارند ولی در مسیر کمک به انسان‌ها می‌بینیم که نمازگزاران بیشتر حضور دارند که نشان می‌دهند این امر ارزشمند انسان را به سمت خوبی‌ها سوق می‌دهد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز مردم و جوانان کشور در فضای مجازی گیر افتاده و دشمن می‌خواهد با این فضاها آن‌ها را از پروردگار دور کند که نیاز است که پدر و مادر و معلمین نسبت به تربیت دقیق دانش‌آموز و فرزندانشان دقت نظر داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: روحانیون باید بیشتر در بین مردم باشند و بسیجیان هم باید خدمات خود را بیشتر به مردم ارائه کنند.

 آیت‌الله ناصری در پایان تاکید داشت: در آموزش‌وپرورش هم باید تدین، تفکر و تعقل وجود داشته باشد زیرا دشمن در طول این سال‌ها نسبت به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.