ID : 878380
دبیر اجرایی نخستین همایش ملی خانواده و امنیت خبر داد

رونمایی از نخستین نرم افزار تحلیلگر مقالات برای اولین بار در کشور


دبیر اجرایی نخستین همایش ملی امنیت و خانواده که در یزد در حال برگزاری است از ویژگی های برتر این همایش را ارسال بیش از ۱۰۰۰ مقاله در موضوعات شش گانه به این همایش ملی دانست و افزود: در این همایش همچنین از نخستین نرم افزار تحلیلگر مقالات برای اولین بار در کشور رونمایی می شود.

به گزارش یزد رسا، سرهنگ ملک ثابت در گفت و گو با خبرنگار یزد بانو اظهار داشت: صبح امروز نخستین همایش ملی خانواده و امنیت طی دو روز با حضور ۴۰۰ مهمان و صاحبان اثر برگزیده از سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد آغاز شد.

وی یکی از انگیزه های برگزاری چنین همایشی را از سوی نیروی انتظامی تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی برای اطلاع رسانی اقدامات پژوهشی ناجا برشمرد و گفت: دبیرخانه این همایش از سال گذشته در دانشکده اجتماعی دانشگاه یزد شروع به کار کرد.

دبیر اجرایی همایش گفت: ۳۰۰ پوستر ارسالی مرتبط با همایش نیز در محل برگزاری به نمایش گذاشته می شود.

سرهنگ ملک ثابت افزود: با توجه به اینکه امنیت وابستگی شدیدی به خانواده دارد و همپوشانی که بین خانواده و امنیت وجود دارد امیدواریم یک از اهداف برگزاری این همایش بوده است.

وی از ویژگی های برتر این همایش را ارسال بیش از ۱۰۰۰ مقاله در موضوعات شش گانه همایش دانست و افزود: در این همایش نیز از نخستین نرم افزار تحلیلگر مقالات برای اولین بار در کشور رونمایی می شود.

وی گفت: از دیگر برنامه های این همایش رونمایی از کتابنامه همایش و کتاب پیشگیری از طلاق و برگزاری کارگاه کودک آزاری با حضور رییس انجمن روانشناسی ایران و برگزاری میزگرد کالبد شکافی و جرم شناسی است.

گفتنی است: اختتامیه این همایش فردا چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور سردار احمدی مقدم برگزار می شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.