ID : 8936115
سلیمی:

رژیم سعودی قدرت تحلیل منطقه را ندارد


نماینده مردم محلات در نطق میان دستور افزود: اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل است نه شعار؛ اقتصاد درون‌زا با سیل واردات سازگاری ندارد.

به گزارش یزدرسا به نقل از «نسیم»، علیرضا سلیمانی، نماینده مردم محلات در مجلس افزود: این روزها دولت پیر و فرتوت سعودی بیش فعال شده است و همه بدانند اعدام نمر موجب بر افروخته شدن خشم مسلمانان می‌شود.


وی ادامه داد: پیام غدیر استواری بر ولایتمداری است و چه بسیارند کسانی که منافع را بر منافع حزب ترجیح می‌دهند و اینان در اندیشه حفظ خود هستند. 


این نماینده مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:‌ راستی آیا اینان طرفدار اسلام آمریکایی که همان اسلام تن‌پروری است؛ نیستند؟ کسانی که سر در دربار استکبار گذاشته‌اند در عمل برده اوباما و کامرون بوش و اوباما هستند و طرفدار اسلام آمریکایی هستند.


سلیمی تصریح کرد: آنان که پیاده نظام ارباب بوده و در مقابل کدخدا تا زانو خم می‌شوند و ذوق‌زدگانی که با لبخند ارباب آب از دهانشان می‌آید چگونه می‌توانند از اسلام ناب دم بزنند.


وی اضافه کرد:اسلام ناب اسلام شهیدان اسلام امام و اسلام رهبری است.


این نماینده مجلس تاکید کرد: این روزها دولت پیر سعودی بیش فعال شده است و همه بدانند اعدام نمر موجب بر افروخته شدن خشم مسلمانان می‌شود؛ اظهارات وزیر خارجه رژیم صعودی نشان داد قدرت درک و فهم منطقه را ندارد.


سلیمی خاطر نشان کرد: این رژیم تروریست باید حد خود را بداند و باید نوکری آمریکا را یاد آورد.


وی در ادامه درباره  اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل است نه شعار؛ اقتصاد درون‌زا با سیل واردات سازگاری ندارد.


این نماینده مجلس از افزایش واردات خوردور، موکت، کلاه، عصا، چرم، مصنوعات چرمی، لباس، مبل، تریکو و برنج و کفش انتقاد کرد.


سلیمی از بیکاری 3 هزار و 500 نیروی تحصیلکرده منطقه خود انتقاد کرد از بیکاری انتقاد کرد.


وی درباره فرهنگ نیز گفت: در حوزه فرهنگ نفوذ برخی استحاله‌شدگان دغدغه‌زا است؛ اینها دنبال عادی‌سازی بر خی ناهنجاری‌ها و تحمیل برخی سلیقه‌ها هستنند؛ وزارت فرهنگ و ارشاد پسوند اسلامی دارد.


این نماینده مجلس همچنین از تحصیل برخی افراد مسئول در خارج از کشور انتقاد کرده و خواهان رسیدگی وزیر کشور و رئیس دولت در این باره شد .

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.