ID : 25241063
امام جمعه موقت بافق مطرح کرد

زمان بی اعتمادی مسئولین به آمریکا فرا رسیده است


امام جمعه موقت بافق گفت: برجام درس عبرت برای کسانی شد که چشمشان به آمریکا بود و باید به صحبت رهبر معظم انقلاب که فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست برسند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه به برجام اشاره کرد و گفت: کنگره و سنای امریکا مصوبه ای داشت که تحریم های ایران را برای ده سال تمدید کردند، بنابراین کسانی که چشمشان به امریکا است که شاید امریکا رفاقتی کند وکوتاه بیاید و با ما سازش کند باید عبرت بگیرند و برسند به حرف رهبرمعظم انقلاب که فرمودند امریکا قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام حقیقت در ادامه گفت: البته این بد عهدی امریکا در توافقات بین المللی مختص ایران نیست وتازگی هم ندارد خیلی از کشورهای آزاده دنیا سالیان سال است که بد عهدی امریکا را تجربه کرده اند و جمهوری اسلامی ایران می تواند طبق توافق نامه اقداماتی را انجام دهد از جمله شکایت رسمی از آمریکا طبق بندی که در توافق نامه  منظور شده که اگر یکی از طرفین نقض برجام کند طرف مقابل مقابل می تواند به کمیته مربوطه شکایت کند.

وی افزود: مرحله دوم ایجاد جبهه ای بین المللی برای دفاع از حقوق هسته ای ایران با دیپلماسی قوی در دنیا و مرحله سوم اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام که به همان مقداری که نقض برجام می کنند ما هم به همان مقدار شرایط جدیدی را احراز کنیم تا حقوق از دست رفته ما هم احیا گردد.

امام جمعه موقت بافق به آغاز امامت امام زمان(عج) اشاره کرد وبیان داشت: نشناختن دقیق دین، معرفت کم نسبت به امام زمان، دلبستگی و وابسته بودن به دنیا وگناه کردن عواملی است که شناخت ما را نسبت به امام زمان کم می کند وباید در این عرصه تلاش و همت خود را نسبت به شناخت امام زمان بیشتر کنیم.

وی در ادامه به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد واظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار سه ویژگی را برای شهدای مدافع حرم بیان کردند از جمله غیرت وشهامت دفاع از حرم، بصیرت و آگاهی نسبت به واقعیت های جامعه و جهان اسلام و سوم شوق شهادت در شهدای مدافع حرم ودر نهایت فرمودند که شهدای مدافع حرم باعث افتخار هستند وسلام من را به خانواده های مجاهدان زینبیون برسانید.

مبعث پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت وشهادت شهید محراب آیت الله دستغیب از دیگر موضوعاتی  بود که حجت الاسلام حقیقت در خطبه دوم به آن اشاره کرد.

انتهایپیام/آ

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.