ID : 1043848
مشاور و مدیرکل تعیین صلاحیت و اسناد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

زندان مرکزی یزد؛ الگوی زندان اسلامی در جمهوری اسلامی ایران است


مشاور و مدیرکل تعیین صلاحیت و اسناد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه پس از بازدید زندان مرکزی یزد گفت: از این زندان می توان به عنوان نمونه ای از سایر زندان های خوب نظام نام برد و به بازرسان مدعی حقوق بشر معرفی کرد.

به گزارش  یزدرسا؛ مشاور و مدیرکل تعیین صلاحیت و اسناد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در معیت مدیرکل حفاظت و پیشگیری مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه پس از بازدید زندان مرکزی یزد گفت: از این زندان می توان به عنوان نمونه ای از سایر زندان های خوب نظام نام برد و به بازرسان مدعی حقوق بشر معرفی کرد.

سیدجواد حیدری ضمن تقدیر از مدیرکل زندان های استان اظهار داشت: الحق و الانصاف خدمات خالصانه و زحمات صادقانه سیدحشمت حیات الغیب و سایر همکاران این مجموعه خوب، مرتب و منظم شایسته تقدیر و تشکر است.
وی در دستنوشته خود در دفتر بازدید از زندان مرکزی یزد نیز نوشت: خداوند سبحان را شاکریم که در آستانه حلول ماه محرم الحرام در معیت هیات نظارت و بازرسی اعزامی قوه قضاییه از زندان مرکزی یزد بازدید و از بندهای مختلف و اماکن آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و هنری سرکشی شد و با تعدادی از مددجویان نیز مصاحبه به عمل آمد.
الحق و الانصاف خدمات خالصانه و زحمات صادقانه مدیرکل زندان های استان و سایر همکارانش شایسته تقدیر و تشکر است و می توان این مجموعه خوب، منظم و مرتب را به بازرسان مدعی حقوق بشر به عنوان الگوی زندان جمهوری اسلامی و به عنوان نمونه ای از سایر زندان های خوب نظام معرفی کرد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.