ID : 1014771
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق:

زنگ جشن عاطفه ها در بافق به صدا در آمد/ فعالیت ۹۵ پایگاه جشن عاطفه ها در بافق +تصاویر


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: در سطح شهرستان بافق ۸ پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار کمک های مردم در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند. در مدارس ۶۴ و در مساجد نیز ۲۲ پایگاه جمع آوری مساعدت های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و نمازگزاران عزیز و نوع دوست بافق را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، در مراسمی با حضور حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه ، رنجبر معاون فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی بافق ، جشن عاطفه ها به میزبانی ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد این شهرستان در آموزشگاه شهید حسن دهستانی برگزار شد.

مسئولان شرکت های بافق بنام خود مدرسه احداث کنند
رئیس آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضران ، گفت: امیدوارم در تمامی عرصه ها یار و مددکار یکدیگر باشیم و توفیق خدمت نصیب مان شود.

محمود خواجه ای در ادامه گزارشی کوتاه در رابطه با کمک به دانش آموزان بی بضاعت در ۶ ماه نخست سال جاری ارائه داد و بیان کرد: نزدیک به ۵۰ میلیون تومان به صورت خیری از همکاران در موسسه ای بنام سراج ذخیره و از طریق آن به دانش آموزان بصورت نقدی و غیر نقدی مساعدت شد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در بافق ، از مسئولان و مدیران عامل شرکت های معدنی و صنعتی این شهرستان دعوت کرد تا به احداث مدرسه ای بنام خود در بافق مبادرت ورزند.
خواجه ای در پایان صحبت های خود از شرکت های الایمان و کانی کاوان بخاطر مساعدت در امر مدرسه سازی در بافق قدردانی کرد.

۹۵ پایگاه در بافق مساعدت های جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند
در ادامه رئیس کمیته امداد بافق گفت: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار دادیم که طرح مشارکت ما در این دهه بر روی مبحث مسجد محوری و مدرسه محوری است.

حسین افضلی افزود: در سطح شهرستان بافق ۸ پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار کمک های مردم در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند. در مدارس ۶۴ و در مساجد نیز ۲۲ پایگاه جمع آوری مساعدت های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و نمازگزاران عزیز و نوع دوست بافق را بر عهده دارند.

وی در پایان، پیام محمد اکبری مدیرکل کمیته امداد استان یزد را که در رابطه با جشن عاطفه ها صادر شده بود ، قرائت کرد.

گفتنی است علی اصغر رنجبر معاون فرماندار بافق نیز در کلامی کوتاه گفت: امیدواریم در انجام امور خیر ، شیطان را از خود دور کنیم تا مبادا ما را منصرف کند و یا اینکه نیکی ما را تقلیل دهد.

 

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-11

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-10

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-9

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-8

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-7

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-2

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-3

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-4

  زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-6

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق-1

زنگ-جشن-عاطفه-ها-در-بافق

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.