ID : 38115610
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم نیاز به بهبود دارد


دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم نیاز به بهبود دارد.

به گزارش یزدرسا، مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان خاتم با حضور معاون بهداشت استان یزد، سرپرست فرمانداری خاتم، بخشدار مروست و ‌جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

محمدرضا دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این جلسه به موضوع محرومیت امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان خاتم پرداخت و گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است طی آینده نزدیک شاهد بهبود زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود یک نیروی جوان و خوش‌فکر به بدنه بهداشت و درمان شهرستان خاتم، از همه مسئولان این شهرستان درخواست همکاری بیش‌ازپیش را داریم تا ان‌شاءالله تمام اهداف از پیش تعیین‌شده بهداشت شهرستان خاتم به‌خوبی پیش برود.

 

اولویت‌های سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم

پوررضایی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست قبلی این مرکز، اظهار داشت: سال گذشته فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان بسیار قابل‌توجه و تأثیرگذار بود که ان‌شاءالله در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بسیج ملی فشارخون بالا، طرح ملی غربالگری رتینوپاتی دیابتی، طرح معاینه، ویزیت و درمان رایگان دهان و دندان دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، کسب رتبه اول غربالگری مرحله اول کووید ۱۹ خاتم در سطح استان و نیز مبارزه با بیماری کرونا ازجمله اقدامات مؤثر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در سال گذشته بود.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم سعی در انجام امور به نحو احسن، رعایت قانون، شرع و عدالت، حفظ و حراست از بیت‌المال و اعتقاد به کار تیمی و گروهی را از اصول کاری خود برشمرد.

وی ارتقاء شهرستان خاتم درزمینهٔ بهداشت و درمان را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: به جهت همین امر خواستار همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان و شهرستان و بخصوص همگی کارمندان شبکه بهداشت و درمان هستیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.