ID : 10390772
امام جمعه اردکان:

سال 88 دشمن آماده به چالش کشیدن انتخابات بود


حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر اردکان در نشست 9 دی این پایگاه گفت:فتنه ای که در سال 88 پیش آمد به دنبال انتخابات خرداد ماه ریاست جمهوری بود ، دشمن آمادگی وزمینه ای را فراهم کرده بود تا بتواند انتخابات را به هر شکل به چالش بکشاند و نظام و انقلاب را مشکل دار جلوه دهد.

به گزارش یزد رسا به نقل از حجت الاسلام حسینی امام جمعه اردکان گفت: فتنه ای که در سال 88 پیش آمد به دنبال انتخابات خرداد ماه ریاست جمهوری بود، دشمن آمادگی و زمینه ای را فراهم کرده بود تا بتواند انتخابات را به هر شکل به چالش بکشاند و نظام و انقلاب را مشکل دار جلوه دهد.لذا مقام معظم رهبری در زمانی که هنوز انتخابات برگزار نشده بود تذکراتی داده بودند و گفته بودند که نباید زمینه ای برای برخی افراد سودجو فراهم بشود ونظام را مشکل دار جلوه دهند .

وی ادامه داد: ولی فتنه گران به دنبال این بودند که اگر انتخابات به نفعشان تمام نشد باز انتخابات را زیرسوال ببرند و در مجموع صحبت ها و رهنمودهای مردم قبل از انتخابات باعث شد که مردم با شور و هیجان در انتخابات شرکت کنند ولی حرکت هایی در همان روز و ساعت های اخرانتخابات رخ داد که زیاد مناسب نبود .هنوز نتیجه انتخابات اعلام نشده بود که یکی از کاندیداها خودش را به عنوان پیروز انتخابات اعلام کرد حال چرا و چگونه این تفکر به وجود امده شاید به خاطر گرم بودن تنور انتخابات بود و به نظرش رسیده که همه چیز به نفع اوست یا اینکه از دیگران این فکر القا شده بود که اگر پیروز نباشید حتما تقلبی صورت گرفته است .به هر حال نتیجه انتخابات اعلام نشده بود آقای موسوی در جلسه که در ستاد خود داشتند اعلام کردند که پیروز شده اند .

امام جمعه اردکان گفت: خوب متاسفانه یک سری بداخلاقی هایی هم از دو طرفین دیده شد آقای احمدی نژاد به عنوان پیروز انتخابات نیز در مناظره ها و بحث های انتقادی که داشتند از آقای هاشمی ، ناطق نوری و ... نام برده و باعث تحریک شده بودند ونیز مشاهده شد که بعد از انتخابات یکی از عوامل تحریک ، برپایی جشن و برنامه هایی که از طرف احمدی نژاد صورت گرفته بود که این پیروزی را خ دیگران بکشد .

وی افزود: درانتخابات بعد نشان داده شد که انهایی که رای نیاورده بودند به فرد برنده پیام تبریک می فرستادند . انتظار ما در نظام اسلامی این است و انها نباید این کارها را انجام می دادند .

وی اظهار داشت: تاکنون انتخابات در ایران اسلامی به گونه ای بوده است که تقلبی در آن صورت نرگفته و حتی مقام معظم رهبری تایید کردند که انتخابات خوب برگزار شده است وباز دستور دادند که  صندوق های زیرسوال را بازشماری نمایند تا جلوی حرف و حدیث را بگیرند ولی متاسفانه  افرادی به اعتراض به نتیجه و تقلب به مباحث خود ادامه دادند و به شورش های خیابانی دامن زدند .به مردم بی گناه سطح شهر حمله ور شدند و حتی جوی به وجود آوردند که دلسوزان انقلاب را نگران کرد.تا اینکه جریان عاشورا و هیات های عزاداری پیش آمد و در نهایت بعد از همه این ظلم ها ، مقام معظم رهبری باز مستقیما به صحنه آمدند و در نماز جمعه شکواییه خود را اعلام کردند مردم ما بعد از این صحبت ها به جوش امدندو آن طوری به صحنه آمدند که حتی عده ای که که در ستاد های موسوی و کروبی مشغول فعالیت بودند به انها پیوستند و آنگونه شد که حماسه 9دی ماه رقم خورد.

وی در پایان گفت: تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که این روز را زنده نگه داریم و به جهانیان ثابت کنیم که مردم ما به محضی که برای نظام و رهبرشان احساس خطر کنند ساکت نمی نشینند و زود خود به صحنه می آیند .

در شهرستان اردکان نیز برنامه هایی به پاس این روز برگزار خواهد شد از جمله ویژه برنامه ای با حضور سخنران در حسینیه هیات رزمندگان در پایگاه بسیجیان می باشد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.