ID : 20757745
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی مطرح کرد

سرانه بالای یزد در تولید فرآورده‌های خام دامی


مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی گفت: استان یزد با وجود محدودیت منابع و شرایط خاص جغرافیایی سرانه تولید بالایی در فرآورده های خام دامی دارد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان یزد، عباس عباسی در مجمع هماهنگی مدیران دامپزشکی منطقه سه کشور در استان یزد اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقام ارائه شده در تمامی حوزه های دامپزشکی و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، عملکرد دامپزشکی استان یزد در رده استان های ممتاز کشور قرار دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور افزود: استان یزد با توجه به گستره خاکی و محدودیت های بسیار توانسته سرانه تولید بالایی را در سطح کشور در حوزه فرآروده های خام دامی به خود اختصاص دهد و انتظار می رود تا با رفع محدودیت ها از طریق تامین منابع مالی و استانی توسط مسئولان ذیصلاح پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.

عباسی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این گونه نشست ها در استان های مختلف بتوانیم هم افزایی مناسبی در زمینه حمل و نقل دام زنده و فرآورده های خام دامی داشته باشیم و با همت کارکنان ادارات دامپزشکی این استان ها بتوانیم در حوزه فرآورده های خام دامی، زیرساخت های مناسب از جمله بهسازی کشتارگاه های صنعتی دام و طیور و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی که در اولویت اصلی کار دامپزشکی قرار دارد، فراهم آوریم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.