ID : 8212154
معاون فنی و آموزشی سرشماری کشاورزی مهریزخبر داد

سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۹۳ نخستین سرشماری با استفاده از«تبلت»


معاون فنی و آموزشی سرشماری کشاورزی مهریزدر دوره آموزش ویژه ماموران سرشماری گفت: با توجه به این‌که سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۹۳ نخستین سرشماری است که با ابزار الکترونیکی (تبلت) انجام خواهد شد، در مرحله آموزشی تبلت در اختیار آموزش گیرندگان قرار می‌گیرد

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز، با حضور معاون فنی و آموزشی سرشماری کشاورزی مهریز و نماینده فرماندار ، دوره آموزش ویژه ماموران سرشماری در مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.
 
 معاون فنی و آموزشی سرشماری کشاورزی مهریز در این آیین بر ضرورت اخذ و ارائه اطلاعات درست کشاورزان در طرح سرشماری عمومی کشاورزی تاکید کرد و گفت: دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح در تمام بخش ها بخصوص در حوزه کشاورزی از ملزومات مهم و زیربنایی برای برنامه ریزی دقیق می باشد.
 
« فرهاد سیگارچی» با اشاره به شروع کلاسهای آموزشی ماموران سرشماری کشاورزی خاطرنشان کرد: مرحله سوم آموزش ویژه ماموران آمارگیر در شهرستان مهریز از ۲۴ شهریور تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود در این مرحله ۱۲ نفر به عنوان مامور آمارگیر و یک نفر هم بعنوان ذخیره آموزش خواهند دید.
 
وی گفت: : با توجه به این‌که سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۹۳ نخستین سرشماری است که با ابزار الکترونیکی (تبلت) انجام خواهد شد، در مرحله آموزشی تبلت در اختیار آموزش گیرندگان قرار می‌گیرد و از وسایل کمک آموزشی از جمله پخش فیلم آموزشی، رایانه متصل به اینترنت استفاده می‌شود.
 
سیگارچی افزود:  سر شماری عمومی کشاورزی در مهریز همزمان با سراسر کشور از ۵ مهر ماه تا ۱۸ آبان ماه در این شهرستان اجرا می‌شود.



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.