ID : 19282166
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در یادواره شهدای شهرستان خاتم:

سعادت دنیا در عمل به فرهنگ فاطمی است


حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در اولین شب یادواره شهدای شهرستان خاتم با بیان اینکه شهدا بزرگ شده فرهنگ فاطمی بوده اند سعادت دنیا را در عمل کردن به فرهنگ فاطمی عنوان کرد .

به گزارش یزدرسا به نقل از  طنین خاتم، اولین شب یادواره شهدای شهرستان خاتم شب گذشته در محل حسینیه صاحب الزمان ( عج) شهر هرات برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ابتدای مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) هدف شهدا را مقابله با زورگویان و استکبار خواند .

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) عزت،امنیت و اقتدار امروز جامعه را از برکت خون شهدا و ولایت دانست.

 قدرتی با اشاره به اینکه یک روز فرهنگ فاطمی کره زمین را فرا خواهد گرفت و بر جهان حاکم خواهد شد در وصف حضرت زهرا( س ) گفت:اگر تمام خوبی های عالم به صورت یک انسان ظاهر شوند آن انسان حضرت فاطمه زهرا خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت زهرا ( س ) مصداق آیه تطهیر ، آیه مباهله ، آیه ایثار و مودت است به تشریح گوشه ای از فرهنگ فاطمی پرداخت و افزود: شهدا بزرگ شده مکتب فاطمی هستند و سعادت دنیا در عمل کردن به همین فرهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی  فرهنگ فاطمی را فرهنگ خدامحوری،فرهنگ ارتباط با قران وفرهنگ عفاف و پاکدامنی خواند و خاطرنشان کرد: در زندگی حضرت زهرا( س ) به جز خدا هیچ چیز حاکم نبود و همیشه به دنبال رضایت خداوند بودند و اگر امروز حضرت زهرا ( س ) را به عنوان الگو و اسوه در زندگی انتخاب کنیم قطعا فرهنگ ما هم فرهنگ فاطمی خواهد شد.

اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در جامعه و پر رنگ تر بودن مسائل سیاسی نسبت به مسائل فرهنگی در کشور از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام والمسلمین در اولین شب از یادواره شهدای شهرستان خاتم عنوان کردند.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.