ID : 801174
در هفته پنجم لیگ فوتبال دسته اول؛

سنگ آهن بافق در خانه مغلوب نساجی مازندران شد


در هفته پنجم رقابت‌های باشگاه‌های دسته اول کشور (جام آزادگان)، تیم سنگ آهن بافق نتیجه بازی را دو بر یک به حریف مازندرانی خود نساجی قائمشهر واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، شاگردان فیروز کریمی در دیداری سخت و نفس‌گیر با تیم نساجی قائمشهر مازندران در خانه مغلوب حریف خود شدند.
در هفته پنجم رقابت‌های باشگاه‌های دسته اول کشور (جام آزادگان)، تیم سنگ آهن بافق نتیجه بازی را دو بر یک به حریف مازندرانی خود نساجی قائمشهر واگذار کرد. گرچه در این دیدار شاگردان فیروز کریمی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نساجی مازندران بیش از تیم میزبان از موقعیت‌های خود بهره برد و بازی نسبتا آرامی را به نمایش گذاشت. تیم میهمان از همان ابتدای بازی توانست با چند ضد حمله دروازه تیم سنگ آهن را باز کند و در دقیقه چهارم بازی با استفاده از تزلزل خط دفاعی سنگ آهن بافق گل نخست خود را به ثمر برساند. نخستین گل این دیدار را امید شاه‌مرادی از راه دور و با یک ضربه بلند روانه دروازه سنگ آهن کرد. گل دوم این دیدار نیز به سود نساجی مازندران در دقیقه ۴۸ بازی توسط محمد عباس‌زاده به ثمر رسید و تک گل تیم سنگ آهن را علی علیپور در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. در پایان هفته پنج لیگ دسته اول تیم فوتبال سنگ آهن بافق با کسب ۷ امتیاز از ۵ بازی خود در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد و تیم های نفت مسجد سلیمان، گسترش فولاد و الوند همدان در رده های اول تا سوم می باشند. نتایج کامل هفته پنجم لیگ دسته اول کشور به شرح ذیل می باشد: اتکا گرگان یک – پارسه ایرانیان یک گسترش فولاد تبریز ۴ – گل گهر سیرجان صفر سنگ آهن بافق یک – نساجی مازندران ۲ شهرداری اراک صفر – الوند همدان صفر مس سرچشمه یک – ابومسلم خراسان صفر پاس همدان یک – فولاد یزد صفر برق شیراز ۲ – ایران جوان بوشهر یک سایپا قائمشهر صفر – حفاری اهواز ۳ شهرداری تبریز ۲ – نیروی زمینی یک راهیان کرمانشاه صفر– مس رفسنجان صفر نفت مسجد سلیمان ۴ – ماشین سازی تبریز یک شاهین بوشهر۲ – استقلال اهواز یک یادآوران شلمچه صفر – شهرداری یاسوج صفر استقلال خوزستان صفر– شهرداری بندرعباس صفر



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.