ID : 7469757
جوکار دریادمان 14 شهید باجگان و شش شهید حسین آباد بافق:

سکوت مجامع بین المللی در نسل کشی غزه خبر از یک توطئه می دهد


عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در یادمان چهارده شهید باجگان و شش شهید حسین آباد شهرستان بافق گفت: سکوت مجامع بین المللی در نسل کشی غزه از یک توطئه خبر می دهد.

به گزارش یزد رسا به نقل پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از بافق، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در یادمان چهارده شهید باجگان و شش شهید حسین آباد در مسجد النبی روستای باجگان شهرستان بافق با اشاره به رشادت ها و جان فشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حیثیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است.

دکتر محمد صالح جوکار بیان کرد: تمامی آنچه را که ما تاکنون کسب کرده ایم از شهیدان داریم و همه به برکت خون آنها به چنین جایگاهی رسیده ایم.

وی با اشاره به مسائل روز جهان اسلام از نقش کشور های غربی در کشتار مردم بی گناه غزه پرده برداشت و اذعان داشت: سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر غربی و اروپایی به نوعی حمایت و پشتیبانی از رژیم منحوس و اشغالگر قدس است.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه خاطر نشان کرد: سکوت مجامع بین المللی در نسل کشی غزه از یک توطئه خبر می دهد.

جوکار تصریح کرد: امروز کشورهای مسلمان باید دست در دست یکدیگر و با اتحاد مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و اجازه ندهند که برادران مسلمان ما به خاک و خون کشیده شوند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.